II edycja konferencji iComms

Największe wydarzenie dedykowane osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną w organizacjach. Jedyna konferencja, podczas której prezentujemy najlepsze case’y, trendy oraz narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną w różnych organizacjach.

tematyka

Największa i najbardziej praktyczna konferencja o komunikacji wewnętrznej w Polsce. O nowej roli i potencjale komunikacji wewnętrznej w czasach COVID-19.

W programie również trendy i inspiracje w obszarze komunikacji wewnętrznej (storytelling, podcasty, video), zmieniająca się rola i zadania komunikacji w firmach (podejście, nowe kompetencje) oraz praktyczne case’y prezentowane przez praktyków.

dla kogo

Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną

Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie

Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą

Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami

Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach

2
dni (konferencja + warsztaty)
20
wystąpień praktyków + debata ekspercka
4
4 praktyczne warsztaty
120
praktyków komunikacji wewnętrznej

unikalna wiedza

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy, m.in. Michał Kobosko – szef sztabu wyborczego Szymona Hołowni, Małgorzata Czernecka z firmy Human Power – ekspert w obszarze wellbeing i zarządzania energią pracowników, Michał Siegieda – dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR Wirtualnej Polski, Małgorzata Dobosz – dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu Siemens czy Paweł Tkaczyk – autor bestsellerowych książek i uznany ekspert m.in. w zakresie storytellingu.

cenna praktyka

W drugim dniu konferencji każdy z uczestników uczestniczy w 2 warsztatach, które wybiera spośród 4 dostępnych tematów: storytelling w komunikacji wewnętrznej, podcasty w komunikacji wewnętrznej, warsztat przygotowywania materiałów zgodnych z Service Design, analiza indywidualnych stylów komunikacji Neurocolor.
Mniejsze grupy warsztatowe oraz praktyczne doświadczenie prowadzących pozwolą uczestnikom wzmocnić swoje kompetencje i tym samym lepiej przygotować się na nadchodzące wyzwania.

AGENDA

8:30 – 9:00

Networking online

9:00 – 9:30

Powitanie oraz prezentacja najnowszych danych, trendów oraz nowych wyzwań dla komunikacji wewnętrznej w obliczu COVID-19

  • Stan komunikacji wewnętrznej w Polsce i na świecie – dane z badań i raportów
  • Trendy i wyzwania dla osób odpowiedzialnych za komunikację
  • Zmieniająca się rola i zadania działów komunikacji
  • I jeszcze kilka słów o misji…
Adriana Borucka
Adriana Borucka
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint, facylitator, trener
9:30 - 10:00

Networking online + przejście pomiędzy sesjami

10:00 - 10:30

Prezentacja wyników raportu Digital Employee Experience by Workai

Prezentacja wyników badania branżowego „State and Future of DEX” oraz teaser globalnego raportu realizowanego przez Workai, we współpracy z PwC Polska:

• Czym jest DEX (Digital Employee Experience) i jak wpływa na rozwój firmy

• Jakie są wyzwania komunikacji wewnętrznej w kontekście Employee Experience

• Jak technologia może wspierać pracę specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej

• Jak mierzyć i analizować skuteczność komunikacji wewnętrznej

 

 

Małgorzata Olszewska
Małgorzata Olszewska
marketing manager
10:00 - 10:30

Jak każdego dnia słuchać pracowników i komunikować się w dialogu

 

Budowanie zaangażowania i komunikacja dwustronna w GSK: case study z dwóch perspektyw: fabryki i IT

  • Czy sformalizowane spotkania to już przeszłość
  • Jak budujemy kulturę dialogu w GSK
  • Case study fabryki: Kaskada vs. case study IT: Let’s talk
  • Workplace – jak wdrożyliśmy to narzędzie i dlaczego u nas działa
Marcelina Mrugalska
Marcelina Mrugalska
Communication Specialist
Marta Glazer
Marta Glazer
Senior Internal Communication Specialist
10:30 - 10:40

Przerwa kawowa + czas na przejście pomiędzy sesjami

10:40 - 11:10

Zmień frustrację pracowników w innowację

  • Jak poprzez technologię zaangażować pracowników we wspólne doskonalenie firmy
  • O przekuwaniu codziennych frustracji w innowacyjne pomysły
  • Oblicz, ile zyska firma dzięki wykorzystaniu potencjału wszystkich pracowników do realizacji wspólnych celów
  • Jak sprawić, aby doskonalenie było dobrą zabawą
Bartosz Długokęcki
Bartosz Długokęcki
CEO & Co-founder
10:40 - 11:10

Jak wdrożyliśmy nowe narzędzie komunikacji, które pracownicy lubią i wykorzystują?

.

Anna Jarzębowska
Anna Jarzębowska
ekspert ds. CSR
11:10 - 11:20

Czas na przejście między sesjami + przerwa ruchowa z Arkadiuszem Martyniukiem

11:20 - 11:50

W jaki sposób epidemia COVID-19 wymusiła zmianę podejścia do dbania o well-being pracowników

  • O czynnikach ryzyka, które w głównej mierze powodują zwolnienia lekarskie
  • Jakie działania można wdrożyć w firmie, aby realnie poprawić samopoczucie pracowników w sferze fizycznej
  • Co zrobić, aby rzeczywiście zaktywizować fizycznie pracowników





Arkadiusz Martyniuk
Arkadiusz Martyniuk
założyciel firmy, fizjoterapeuta
11:20 - 11:50

Keep calm and keep the distance – jak zakomunikować powrót do pracy w czasie pandemii


Klaudyna Polanowska-Skrzypek
Klaudyna Polanowska-Skrzypek
PR Manager i rzecznik prasowy Grupy Raben
Jakub Krzewina
Jakub Krzewina
CSR & Internal Communication Manager Grupy Raben
11:50 - 12:00

Przerwa ruchowa z Arkadiuszem Martyniukiem + czas na przejście między sesjami

12:00 - 12:30

O trudnej sztuce utrzymania uwagi, czyli wykorzystaj storytelling w komunikacji wewnętrznej

Komunikowanie do pracowników jest trudne z kilku powodów:
  • Często myślą, że wiedzą, zanim im dokładnie wytłumaczymy,
  • Mogą mieć negatywne nastawienie do „centrali”,
  • Nie zwracają uwagi na wewnątrzfirmowe kanały komunikacji.
Poznaj narzędzia i metody, dzięki którym zaczniesz zgarniać o wiele więcej uwagi Twoich odbiorców, niż udawało Ci się do tej pory. Porozmawiamy o lukach informacyjnych, myśleniu magicznym i walucie społecznej. Wyjdziesz z garścią inspiracji i workiem nowych pomysłów, gwarantuję.
Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk
założyciel firmy, strateg, mówca publiczny
12:00 - 12:30

Jak działy komunikacji mogą zarządzać tematem szczęścia w pracy

  • Czym jest happiness at work
  • Dlaczego duże firmy decydują się na powołanie funkcji happiness managera
  • Jakie korzyści dla pracowników przyniosą działania nastawione na budowanie szczęścia w miejscu pracy
  • Kilka praktyk wdrażania szczęścia w pracy dla praktyków komunikacji wewnętrznej

ccc

Katarzyna Kern
Katarzyna Kern
założycielka i właścicielka firmy, konsultant HR, coach, facylitator, trener
12:30 - 13:00

Przerwa lunchowa

13:00 - 13:30

Jak budować pozycję działu komunikacji w organizacji - transformacja od „nice to have” do „must have”

Trzy najczęściej spotykane błędy popełniane przez dział komunikacji w firmie to:

1. Budowanie wspaniałych planów komunikacji, tyle, że odrębnych od agendy biznesowej
2. Brak odpowiednich kompetencji biznesowych pracowników działu komunikacji
oraz
3. Paradoksalnie, brak determinacji w budowaniu własnej, silnej pozycji

Dowiedz się, jak tych błędów uniknąć oraz – przy spełnieniu kilku prostych warunków – sprawić, by dział komunikacji stał się oczkiem w głowie zarządu każdej firmy.

Paweł Kwiatkowski
Paweł Kwiatkowski
szef i założyciel firmy, praktyk komunikacji
13:00 - 13:30

Jak mówić tym samym głosem o temacie, który polaryzuje polską opinię publiczną - komunikacja wewnętrzna przy „Clothes Reborn With Pride” dla Zalando

  • Jak komunikować wartości firmy, aby przyciągać pracowników którzy je podzielają
  • Jak angażować pracowników w trudne, społeczne tematy
  • Jak mówić jednym głosem wewnętrznym, aby był słyszalny na zewnątrz
  • Jak przygotować firmę na „ataki” ze względu na prezentowane przez nią wartości
  • Jak mówić jednym głosem w kanałach social media i umiejętnie moderować w nich dyskusję
Dawid Kaźmierczak
Dawid Kaźmierczak
Social Media & PR Director
13:30 - 13:40

Przerwa ruchowa z Arkadiuszem Martyniukiem + czas na przejście między sesjami

13:40 - 14:10

Transparentność i otwarty dostęp do informacji – czego jako komunikatorzy możemy się uczyć ze szwedzkiego modelu komunikacji

  • Czy lepiej poinformowana społeczność jest bardziej odpowiedzialna
  • Mniej zakazów, większa dyscyplina – jak zadziałał szwedzki model komunikacji w pandemii COVID-19
Małgorzata Dobosz
Małgorzata Dobosz
head of Corporate Communications and Marketing
13:40 - 14:10

Empatia a efektywność komunikacji wewnętrznej

Pandemia sprawiła, że przybyło nam pracy, a nowe modele biznesowe, okrojone zasoby i pełne skupienie na krótkoterminowych celach stały się dużym wyzwaniem dla efektywnej komunikacji wewnętrznej. Podczas prelekcji dowiecie się, jak efektywnym orężem może stać się empatyczne podejście w komunikacji i jak stosować je w praktyce..

Jakub Góralczyk
Jakub Góralczyk
PR Manager
14:10 - 14:20

Czas na przejście między sesjami + przerwa ruchowa z Arkadiuszem Martyniukiem

14:20 - 14:50

Level up - jak mądrze wzmacniać odporność psychiczną pracowników w obliczu rosnących wymagań

  • O najnowszych wynikach badania Human Power realizowanych w czasie pandemii: Na ile radzimy sobie z niepewnością i zmianą? Jak wysoki mamy poziom lęku i niepokoju?
  • Czynniki, które mają kluczowy wpływ na wzmacnianie odporności psychicznej pracowników i liderów
  • Przykładowe rozwiązania (na poziomie indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym), które wspierają wysoką odporność psychiczną pracowników w organizacji
Małgorzata Czernecka
Małgorzata Czernecka
CEO, ekspert w obszarze wellbeing i zarządzania energią pracowników
14:20 - 14:50

Jak projektować innowacje w komunikacji wewnętrznej

Słowo „innowacja” kojarzy się z lotami w kosmos, jednak jest to tylko jeden wymiar innowacji. Innowacje to cztery poziomy tworzenia nowych rozwiązań. Poznaj każdy z nich i zaplanuj działania, które angażują, dostarczają wartości oraz tworzą społeczność. Dowiesz się:

  • jak – posiadając obecne zasoby – tworzyć innowacje
  • jak odkrywać potrzeby i problemy, które warto poruszać w komunikacji
  • jak inspirować się oraz jak dopasować trendy do specyfiki swojej firmy
    ..
Krystyna Jarek
Krystyna Jarek
właścicielka firmy, twórczyni innowacyjnych organizacji
14:50 - 15:00

Przerwa kawowa + czas na przejście pomiędzy sesjami

15:00 - 15:30

Youtuber Jacek, czyli filmy w walce z pandemią

Pandemia z dnia na dzień spowodowała, że prawie 2 tysiące pracowników Grupy WP zaczęło pracować z domu. Niepewność, brak możliwości spotkań i potrzeba codziennego dostarczania informacji spowodowała, że postanowiliśmy uruchomić codzienną komunikację wideo. Opowiem, jak wygląda przygotowanie takich filmów, jakie były ich efekty i co nam nie wyszło.

 

…0

,,

Michał Siegieda
Michał Siegieda
dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR
15:00 - 15:30

W grupie siła, czyli jak zbudowaliśmy społeczność komunikatorów wewnętrznych w firmie

Jak wykorzystać potencjał społeczności pracowników w bardzo naturalny sposób? To proste! Zaangażuj ich!
Dowiedz się, jak w Coloplast Business Centre działamy z naszymi społecznościami wewnętrznymi, wykorzystując je jako ludzkie narzędzie komunikacji wewnętrznej i nie tylko.

Dowiecie się również o globalnej społeczności komunikatorów wewnętrznych w Coloplast oraz jak działamy globalnie, budując komunikację lokalną. W grupie siła!

Klaudia Getka
Klaudia Getka
specjalista ds. komunikacji i social mediów
15:30 - 15:40

Czas na przejście między sesjami + przerwa ruchowa z Arkadiuszem Martyniukiem

15:40 - 16:10

Jak budować społeczność wokół idei na przykładzie kampanii wyborczej Szymona Hołowni.

Komunikacja w sztabie kandydata na Prezydenta Szymona Hołowni, czyli o tym jak zaszczepić  impuls do działania i zbudować zespół zaangażowanych, stale wypełnionych energią ludzi wokół wspólnej idei.

 

Michał Kobosko
Michał Kobosko
dziennikarz, redaktor, menadżer mediów, szef sztabu wyborczego Szymona Hołowni w kampanii prezydenckiej 2020
15:40 - 16:10

Our way is the Santander Way!

W jaki sposób przenieść tradycyjny event do przestrzeni wirtualnej, a przy okazji zwiększyć zaangażowanie swoich pracowników?

Magdalena Grzelak
Magdalena Grzelak
kierownik Zespołu Komunikacji Wewnętrznej i Public Relations oraz Rzecznik Prasowy
Magdalena Szpak
Magdalena Szpak
menedżer ds. Public Relations
16:10 - 16:20

Przerwa kawowa + czas na przejście pomiędzy sesjami

16:20 - 17:00

Debata ekspercka: Empatia i postawy odpowiedzialnościowe u pracowników jako odpowiedź na obecnie pojawiające się wyzwania

Sytuacja epidemiologiczna w Polsca i na świecie pokazała nam nowe wyzwanie, jakim jest dbanie o wzajemne bezpieczeństwo, odpowiedzialność za społeczność. W społeczeństwie widać polaryzaję stanowisk w kwestiach obaw przed koronawirusem. Jak w takiej sytuacji powinny reagować firmy?  W jaki sposób zadbać o wzajemne zrozumienie, poszanowanie i dążenie do rozwiązań odpowiadających na potrzeby różnych grup?

Podczas debaty eksperci poruszą takie kwestie, jak nowe wyzwania firm związane z wykluczeniem ze względu na:

  • pracę zdalną
  • opiekę nad dziećmi i osobami starszymi
  • obawy o własne zdrowie

Zastanowimy się, jak najlepiej możemy wykorzystać obecny moment do wzmocnienia więzi, zbudowania społeczności w firmie, która dba o wspólne dobro.

 

Panel:
Małgorzata Dobosz, head of Corporate Communications and Marketing w Siemens Poland
Michał Kobosko, szef sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Agnieszka Kula, filolożka, językoznawczyni, autorka i współautorka książek i artykułów z dziedziny komunikacji i mediów
Paweł Kwiatkowski, konsultant PR i odpowiedzialności społecznej firm

 

Małgorzata Dobosz
Małgorzata Dobosz
head of Corporate Communications and Marketing
Michał Kobosko
Michał Kobosko
dziennikarz, redaktor, menadżer mediów, szef sztabu wyborczego Szymona Hołowni w kampanii prezydenckiej 2020
Agnieszka Kula
Agnieszka Kula
prof. UAM, filolożka, językoznawczyni
Paweł Kwiatkowski
Paweł Kwiatkowski
szef i założyciel firmy, praktyk komunikacji
8:30 – 9:00

Poranny networking i kawa

9:00 – 12:00

Warsztat nr I: Storytelling w komunikacji wewnętrznej (zostały ostatnie miejsca)

Zbuduj opowieść o swojej firmie, ale niech Twoja naprawdę wciąga…

Podczas tego warsztatu dowiesz się m.in.:

  • do czego mogą w firmie służyć opowieści
  • co sprawi, że Twoja opowieść wciągnie pracowników?
  • spójna narracja – jak to zrobić?

Ten warsztat będzie także okazją do tego, aby poćwiczyć storytelling u boku eksperta w tym temacie.

Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk
założyciel firmy, strateg, mówca publiczny
9:00 - 12:00

Warsztat nr III: Service Design w komunikacji wewnętrznej, czyli jak małymi krokami robić duże zmiany

W trakcie warsztatu poznasz narzędzia Service Design praktycznie i zobaczysz, w jaki sposób wykorzystać je w projektowaniu innowacji w komunikacji wewnętrznej. Na warsztat weźmiemy największe wyzwania, z jakimi mierzą się zespoły komunikacji wewnętrznej i przepracujemy je przechodząc przez kolejne etapy procesu Service Design.

Jako praktyk i osoba biegle znająca projektowanie oparte o metodę Service Design, Krystyna pokaże:

  • jak praktycznie wykorzystać narzędzia Service Design w komunikacji wewnętrznej
  • gdzie kryją się pułapki czyhające na świeżych projektantów
  • jak wykorzystać narzędzia digital w procesie projektowym

Każdy uczestnik warsztatów otrzyma ebook „Service Design Praktycznie” opracowany przez Booster of Innovation i będzie mógł następnego dnia po warsztacie rozpocząć swój pierwszy projekt realizowany metodą Service Design.

Krystyna Jarek
Krystyna Jarek
właścicielka firmy, twórczyni innowacyjnych organizacji
9:00 – 12:00

Warsztat nr II: Wykorzystaj podcasty w komunikacji wewnętrznej – praktyczny warsztat

Podczas tego warsztatu dowiesz się:
  • dlaczego podcast to doskonałe narzędzie do komunikacji wewnętrznej,
  • czego potrzebujesz (a czego nie), żeby stworzyć firmowy podcast,
  • jak krok po kroku przygotować, nagrać i opublikować taką audycję,
  • jakie pułapki mogą pojawić się po drodze i jak ich uniknąć.
Otrzymasz również materiały do pobrania, które pomogą Ci łatwiej i szybciej wystartować z własnym podcastem.
.
……
Marek Jankowski
Marek Jankowski
założyciel firmy, podcaster
9:00 – 12:00

Warsztat nr IV: Poznaj swój indywidualny styl komunikacji na podstawie indywidualnego testu kompetencji komunikacyjnych NeuroColor

Na podstawie indywidualnego testu kompetencji komunikacyjnych NeuroColor, poznaj swój indywidualny styl komunikacji i dowiedz się:

  • w jaki sposób skuteczniej komunikować się z różnymi odbiorcami,
  • jak lepiej angażować innych w swoje działania,
  • jakie są Twoje mocne strony i w jaki sposób możesz je dalej rozwijać.

Każdy uczestnik warsztatu otrzyma indywidualny raport (w języku angielskim) oraz praktyczne wskazówki do dalszej pracy.

 

 

……

Adriana Borucka
Adriana Borucka
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint, facylitator, trener
12:00 – 13:00

Przerwa

13:00 – 16:00

Warsztat nr I: Storytelling w komunikacji wewnętrznej

Zbuduj opowieść o swojej firmie, ale niech Twoja naprawdę wciąga…

Podczas tego warsztatu dowiesz się m.in.:

  • do czego mogą w firmie służyć opowieści
  • co sprawi, że Twoja opowieść wciągnie pracowników?
  • spójna narracja – jak to zrobić?

Ten warsztat będzie także okazją do tego, aby poćwiczyć storytelling u boku eksperta w tym temacie.

Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk
założyciel firmy, strateg, mówca publiczny
13:00 - 16:00

Warsztat nr III: Service Design w komunikacji wewnętrznej, czyli jak małymi krokami robić duże zmiany

W trakcie warsztatu poznasz narzędzia Service Design praktycznie i zobaczysz, w jaki sposób wykorzystać je w projektowaniu innowacji w komunikacji wewnętrznej. Na warsztat weźmiemy największe wyzwania, z jakimi mierzą się zespoły komunikacji wewnętrznej i przepracujemy je przechodząc przez kolejne etapy procesu Service Design.

Jako praktyk i osoba biegle znająca projektowanie oparte o metodę Service Design, Krystyna pokaże:

  • jak praktycznie wykorzystać narzędzia Service Design w komunikacji wewnętrznej
  • gdzie kryją się pułapki czyhające na świeżych projektantów
  • jak wykorzystać narzędzia digital w procesie projektowym

Każdy uczestnik warsztatów otrzyma ebook „Service Design Praktycznie” opracowany przez Booster of Innovation i będzie mógł następnego dnia po warsztacie rozpocząć swój pierwszy projekt realizowany metodą Service Design.

Krystyna Jarek
Krystyna Jarek
właścicielka firmy, twórczyni innowacyjnych organizacji
13:00 – 16:00

Warsztat nr II: Wykorzystaj podcasty w komunikacji wewnętrznej – praktyczny warsztat

Podczas tego warsztatu dowiesz się:
  • dlaczego podcast to doskonałe narzędzie do komunikacji wewnętrznej,
  • czego potrzebujesz (a czego nie), żeby stworzyć firmowy podcast,
  • jak krok po kroku przygotować, nagrać i opublikować taką audycję,
  • jakie pułapki mogą pojawić się po drodze i jak ich uniknąć.
Otrzymasz również materiały do pobrania, które pomogą Ci łatwiej i szybciej wystartować z własnym podcastem.
Marek Jankowski
Marek Jankowski
założyciel firmy, podcaster
13:00 – 16:00

Warsztat nr IV: Poznaj swój indywidualny styl komunikacji na podstawie indywidualnego testu kompetencji komunikacyjnych NeuroColor

Na podstawie indywidualnego testu kompetencji komunikacyjnych NeuroColor, poznaj swój indywidualny styl komunikacji i dowiedz się:

  • w jaki sposób skuteczniej komunikować się z różnymi odbiorcami,
  • jak lepiej angażować innych w swoje działania,
  • jakie są Twoje mocne strony i w jaki sposób możesz je dalej rozwijać.

Każdy uczestnik warsztatu otrzyma indywidualny raport (w języku angielskim) oraz praktyczne wskazówki do dalszej pracy.

 

 

Adriana Borucka
Adriana Borucka
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint, facylitator, trener

Prelegenci

Małgorzata Dobosz
Siemens
head of Corporate Communications and Marketing
Michał Kobosko
dziennikarz, redaktor, menadżer mediów, szef sztabu wyborczego Szymona Hołowni w kampanii prezydenckiej 2020
Michał Siegieda
Wirtualna Polska
dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR
Magdalena Grzelak
Santander Consumer Bank
kierownik Zespołu Komunikacji Wewnętrznej i Public Relations oraz Rzecznik Prasowy
Paweł Tkaczyk
Midea
założyciel firmy, strateg, mówca publiczny
Małgorzata Czernecka
Human Power
CEO, ekspert w obszarze wellbeing i zarządzania energią pracowników
Jakub Góralczyk
SEAT&CUPRA
PR Manager
Paweł Kwiatkowski
Flower Power Public Relations
szef i założyciel firmy, praktyk komunikacji
Dawid Kaźmierczak
180heartbeats + Jung V Matt
Social Media & PR Director
Agnieszka Kula
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
prof. UAM, filolożka, językoznawczyni
Małgorzata Olszewska
Workai
marketing manager
Magdalena Szpak
Santander Consumer Bank
menedżer ds. Public Relations
Marek Jankowski
Mała Wielka Firma
założyciel firmy, podcaster
Krystyna Jarek
Booster of Innovation
właścicielka firmy, twórczyni innowacyjnych organizacji
Anna Jarzębowska
Żabka Polska
ekspert ds. CSR
Klaudia Getka
Coloplast Business Centre
specjalista ds. komunikacji i social mediów
Katarzyna Kern
Happiness At Work
założycielka i właścicielka firmy, konsultant HR, coach, facylitator, trener
Arkadiusz Martyniuk
Rehealthy
założyciel firmy, fizjoterapeuta
Jakub Krzewina
Raben Group
CSR & Internal Communication Manager Grupy Raben
Klaudyna Polanowska-Skrzypek
Raben Group
PR Manager i rzecznik prasowy Grupy Raben
Adriana Borucka
PinPoint, iComms
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint, facylitator, trener
Marta Glazer
GSK Poland
Senior Internal Communication Specialist
Marcelina Mrugalska
GSK Poland
Communication Specialist
Bartosz Długokęcki
Sherlock Waste
CEO & Co-founder

Spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej

Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!

Zarejestruj się

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4

kontakt

Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

PAKIETY KONEFERNCYJNE

PAKIET  STANDARD:

  • udział w 1. dniu konferencji on-line (1 sesja do wyboru z 2 równoległych streamów)
  • udział w debacie online
  • networking z innymi uczestnikami (online, live)
  • możliwość zadawania pytań prelegentom w sesjach Q&A (online, live)
  • dostęp do prezentacji po konferencji

Cena: 590 PLN netto

PAKIET PREMIUM

  • udział w 1. dniu konferencji on-line (1 sesja do wyboru z 2 równoległych streamów)
  • udział w debacie online
  • networking z innymi uczestnikami (online)
  • możliwość zadawania pytań prelegentom w sesjach Q&A
  • dostęp do prezentacji po konferencji
  • dostep do materiałów video z całej konferencji (z 2 streamów) przez okres 30 dni

Cena: 1090 PLN netto

WARSZTATY

  • udział 1 osoby w 2 wybranych warsztatach w dniu 9.10.2020
  • dostęp do materiałów warsztatowych

Cena: 1190 PLN netto

 

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

lokalizacja konferencji

PLATORMA ON-LINE

  • prelekcje w formie video (2 równoległe streamy)
  • networking online
  • możliwość zadawania pytań w sesjach Q&A
  • dostęp do materiałów video po konferencji (w pakiecie PREMIUM)
  • prezentacje partnerów (rozwiązania dla komunikacji wewnętrznej)
  • możliwość umówienia się na prezentacje indywidualne z partnerami
  • możliwość skorzystania z ofert specjalnych partnerów

Partnerzy