Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!

Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!

VII edycja konferencji iComms

Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną – Konferencję komunikacji wewnętrznej. Już po raz 7. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży. Kliknij tutaj, by zobaczyć co działo się podczas poprzedniej edycji.

Łączy nas efektywna komunikacja wewnętrzna i chęć jej wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia wewnątrz organizacji.

Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:

  • jakie są nowe wyzwania w komunikacji wewnętrznej,
  • jak efektywnie wykorzystywać narzędzia do działań komunikacyjnych, 
  • jak inspirować pracowników Twojej firmy do angażowania się w swoją pracę.

Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.

Dla kogo?

Konferencja komunikacji wewnętrznej iComms jest doskonałym wydarzeniem w szczególności:

Dla menadżerów i specjalistów z działów Public Relations (PR) odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie.

Dla menadżerów i specjalistów z działów Human Resources (HR) wspierających procesy komunikacji wewnętrznej
w firmie,

Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,

Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,

Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.

2
dni (konferencja + warsztaty)
15
wystąpień praktyków
4
praktyczne warsztaty
150
praktyków komunikacji wewnętrznej

ZOBACZ CO DZIAŁO SIĘ W ZESZŁYM ROKU


AGENDA

9:00-9:10

Intro

  • wstęp
  • powitanie uczestników
Adriana Borucka
Adriana Borucka
managing partner
9:10-9:40

Więcej informacji wkrótce

Więcej informacji wkrótce

9:40-10:10

„Czy ktoś to w ogóle czyta?” – samodzielny audyt komunikacji wewnętrznej w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Podczas prelekcji opowiem o tym, jak przeprowadzałam ewaluację komunikacji wewnętrznej w organizacji. Pokażę Wam w krok po kroku, jak sprawdziłam, czy to co mamy działa, a jeśli nie – jak to zmienić. Ale co najważniejsze – z perspektywy osoby samodzielnie realizującej cały proces – podzielę się swoim doświadczeniem i opowiem, z jakimi wyzwaniami się mierzyłam, z jakich narzędzi korzystałam i co się sprawdziło, a co niekoniecznie! 

Maja Mędrzycka
Maja Mędrzycka
specjalistka ds. HR
10:10-10:40

Więcej informacji wkrótce

Więcej informacji wkrótce

10:40-11:10

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

11:10-11:55

Dezinformacja a kryzysy w firmie – jak ich unikać dzięki świadomym pracownikom?

Dezinformacja to nie tylko problem mediów i polityki – coraz częściej przenika ona do świata biznesu, wpływając na decyzje, relacje i reputację firm. Aż 60% organizacji w USA i Europie obawia się kryzysów wywołanych manipulacją informacyjną, a 31% ofiar dezinformacji to osoby z sektora biznesowego. 

Podczas wystąpienia dowiecie się: 

  • jak rozpoznać różne formy dezinformacji i manipulacji w codziennej komunikacji, 
  • czym są bańki informacyjne i jak wpływają na decyzje zespołów, 
  • jak rozwijać krytyczne myślenie i odporność informacyjną w organizacji, 
  • jak wdrażać odpowiedzialną komunikację, by chronić firmę przed kryzysem. 

To praktyczna sesja dla tych, którzy chcą nie tylko zrozumieć zjawisko dezinformacji, ale też skutecznie mu przeciwdziałać – zanim zaszkodzi ich organizacji. 

dr Katarzyna Bąkowicz
dr Katarzyna Bąkowicz
komunikolożka, medioznawczyni
11:55-12:25

Więcej informacji wkrótce

Więcej informacji wkrótce

12:30-13:00

Więcej informacji wkrótce

Więcej informacji wkrótce

13:00-13:45

🍽️ Przerwa lunchowa

13:45-14:15

Więcej informacji wkrótce

14.15-14:45

Więcej informacji wkrótce

Więcej informacji wkrótce

14:45-15:15

System komunikacji wewnętrznej skrojony pod potrzeby odbiorcy – studium przypadku Lasów Państwowych

Więcej informacji wkrótce

Szymon Wojtyszyn
Szymon Wojtyszyn
kierownik zespołu ds. promocji
15:15-15:35

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

15:35-15:55

Komunikacja w firmie produkcyjnej – case study – fabryka AVON Polska

Martyna Śmigielska
Martyna Śmigielska
Communication & Events Supervisor
15:55-16:25

Adopcja Copilota w praktyce – jak zaangażowaliśmy pracowników i ambasadorów do odkrywania potencjału AI w codziennej pracy z M365

Po moim wystąpieniu będziecie wiedzieć: 

  • Jak zaplanować adopcję Microsoft 365 Copilot w dużej organizacji – od segmentacji odbiorców po dobór odpowiednich form zaangażowania (warsztaty, komunikacja, organizacja, materiały edukacyjne). 
  • Jak skutecznie angażować pracowników i budować społeczność ambasadorów AI – co działa, a czego unikać, by nie zniechęcić ludzi do nowych technologii. 
  • Jak wykorzystać wydarzenia specjalne i współpracę z partnerami (np. Microsoft) do budowania wewnętrznego hype’u wokół AI. 
  • Jakie lekcje wynieśliśmy z pilotażu i warsztatów – co realnie działa w praktyce i jakich błędów można uniknąć w podobnych projektach. 
Weronika Szymańska
Weronika Szymańska
Digital Workplace & M365 Solutions Specialist
16:25-16:55

Zestresowani, przebodźcowani, wylogowani – jak komunikacja może pomóc pracownikom odzyskać równowagę?

Podczas tego wystąpienia opowiem o tym, jak cyfrowy stres wpływa na pracowników i co możemy zrobić jako osoby odpowiedzialne za komunikację, by im realnie pomóc. Powiem, jak nadmiar informacji i powiadomień zaburza koncentrację, relacje i efektywność, a dodatkowo dowiecie się: 

  • czym jest stres cyfrowy i jak działa na nasz mózg, 
  • jak komunikacja może wspierać, a nie przeciążać, 
  • jakie mikropraktyki pomagają odzyskać spokój i skupienie. 

Zainspiruję Was do wprowadzenia prostych zmian, które poprawią dobrostan i jakość pracy w zespołach.

Marta Glazer
Marta Glazer
HR Business Partner
16:55-17:00

Zakończenie konferencji

9:00-12:00

Zrób to samodzielnie! Wideo w komunikacji wewnętrznej - warsztat

Myślisz o tym, żeby zacząć komunikować z pomocą filmów? Chcesz tworzyć swoje własne produkcje wewnątrz organizacji, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ten warsztat w praktyczny sposób wprowadzi Cię w świat wideo w komunikacji wewnętrznej byś z lekkością Spielberga zaczął opowiadać o tym, co dzieje się u Ciebie w firmie!

Podczas tego warsztatu dowiesz się:

  • jak tworzyć profesjonalne filmy “in house” od podstaw,
  • jak pisać skuteczne scenariusze i tworzyć storyboardy,
  • jak obsługiwać sprzęt, filmować i edytować wideo.

Poznasz też:

  • techniki produkcji wideo, które zwiększą zaangażowanie pracowników Twojej organizacji,
  • zasady dopasowywania strategii wideo do celów biznesowych firmy.

Zapraszamy!

9:00-12:00

Praktyczny warsztat jak przygotować intranet na Sharepoint

Więcej informacji wkrótce
9:00-12:00

Więcej informacji wkrótce

12:00-13:00

Przerwa lunchowa

13:00-16:00

Więcej informacji wkrótce

13:00-16:00

Więcej informacji wkrótce

13:00-16:00

Prelegenci

dr Katarzyna Bąkowicz
komunikolożka, medioznawczyni
Marta Glazer
DELPHARM Poznań
HR Business Partner
Maja Mędrzycka
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
specjalistka ds. HR
Weronika Szymańska
Inter Cars S.A.
Digital Workplace & M365 Solutions Specialist
Martyna Śmigielska
Avon
Communication & Events Supervisor
Szymon Wojtyszyn
Lasy Państwowe
kierownik zespołu ds. promocji

Spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej

Dołącz do grona ponad 150 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!

 

 

Zarejestruj się

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4

kontakt

Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

PAKIETY KONFERENCYJNE

EARLY BIRD (do 14.09)
STANDARD KLIENT iComms
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji

  • udział w 1. dniu konferencji na żywo: prelekcje z możliwością zadawania pytań                       
  • lunch
  • 1h sesja networkingowa po konferencji
  • 2 miesiące dostępu do innowacyjnej platformy wiedzowej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

1690 PLN
netto
1990 PLN
netto
1790 PLN
netto
Pakiet Premium: 2 dni konferencji

  • udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
  • lunch w 1. i 2. dniu konferencji
  • 1h sesja networkingowa po konferencji
  • udział w 2 warsztatach dnia 2.
  • 2 miesiące dostępu do innowacyjnej platformy wiedzowej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

3390 PLN
netto
3990 PLN
netto
3590 PLN
netto
Pakiet Workshop: Warsztaty w 2 dniu konferencji

  • udział w 2. dniu konferencji: warsztaty
  • lunch w 2. dniu konferencji
  • dostęp do materiałów po warsztatach

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

1990 PLN
netto
2290 PLN
netto
2061 PLN
netto

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

lokalizacja konferencji

Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa

Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji. W sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox: magda.cox@icomms.pl lub tel. 532 991 012.

Partnerzy