Największe wydarzenie dedykowane osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną w organizacjach. Jedyna konferencja iComms, podczas której prezentujemy najlepsze case’y, trendy oraz narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną w różnych organizacjach.
tematyka
Największa i najbardziej praktyczna konferencja o komunikacji wewnętrznej w Polsce. O nowej roli i potencjale komunikacji wewnętrznej w czasach COVID-19.
W programie również trendy i inspiracje w obszarze komunikacji wewnętrznej (storytelling, podcasty, video), zmieniająca się rola i zadania komunikacji w firmach (podejście, nowe kompetencje) oraz praktyczne case’y prezentowane przez praktyków.
dla kogo
Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach
unikalna wiedza
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy, m.in. Michał Kobosko – szef sztabu wyborczego Szymona Hołowni, Małgorzata Czernecka z firmy Human Power – ekspert w obszarze wellbeing i zarządzania energią pracowników, Michał Siegieda – dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR Wirtualnej Polski, Małgorzata Dobosz – dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu Siemens czy Paweł Tkaczyk – autor bestsellerowych książek i uznany ekspert m.in. w zakresie storytellingu.
cenna praktyka
W drugim dniu konferencji każdy z uczestników uczestniczy w 2 warsztatach, które wybiera spośród 4 dostępnych tematów: storytelling w komunikacji wewnętrznej, podcasty w komunikacji wewnętrznej, warsztat przygotowywania materiałów zgodnych z Service Design, analiza indywidualnych stylów komunikacji Neurocolor.
Mniejsze grupy warsztatowe oraz praktyczne doświadczenie prowadzących pozwolą uczestnikom wzmocnić swoje kompetencje i tym samym lepiej przygotować się na nadchodzące wyzwania.
Networking online + przejście pomiędzy sesjami
Prezentacja wyników badania branżowego „State and Future of DEX” oraz teaser globalnego raportu realizowanego przez Workai, we współpracy z PwC Polska:
• Czym jest DEX (Digital Employee Experience) i jak wpływa na rozwój firmy
• Jakie są wyzwania komunikacji wewnętrznej w kontekście Employee Experience
• Jak technologia może wspierać pracę specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej
• Jak mierzyć i analizować skuteczność komunikacji wewnętrznej
…
…
Budowanie zaangażowania i komunikacja dwustronna w GSK: case study z dwóch perspektyw: fabryki i IT
Przerwa kawowa + czas na przejście pomiędzy sesjami
ccc
Trzy najczęściej spotykane błędy popełniane przez dział komunikacji w firmie to:
1. Budowanie wspaniałych planów komunikacji, tyle, że odrębnych od agendy biznesowej
2. Brak odpowiednich kompetencji biznesowych pracowników działu komunikacji
oraz
3. Paradoksalnie, brak determinacji w budowaniu własnej, silnej pozycji
Dowiedz się, jak tych błędów uniknąć oraz – przy spełnieniu kilku prostych warunków – sprawić, by dział komunikacji stał się oczkiem w głowie zarządu każdej firmy.
Pandemia sprawiła, że przybyło nam pracy, a nowe modele biznesowe, okrojone zasoby i pełne skupienie na krótkoterminowych celach stały się dużym wyzwaniem dla efektywnej komunikacji wewnętrznej. Podczas prelekcji dowiecie się, jak efektywnym orężem może stać się empatyczne podejście w komunikacji i jak stosować je w praktyce..
Słowo „innowacja” kojarzy się z lotami w kosmos, jednak jest to tylko jeden wymiar innowacji. Innowacje to cztery poziomy tworzenia nowych rozwiązań. Poznaj każdy z nich i zaplanuj działania, które angażują, dostarczają wartości oraz tworzą społeczność. Dowiesz się:
Przerwa kawowa + czas na przejście pomiędzy sesjami
Pandemia z dnia na dzień spowodowała, że prawie 2 tysiące pracowników Grupy WP zaczęło pracować z domu. Niepewność, brak możliwości spotkań i potrzeba codziennego dostarczania informacji spowodowała, że postanowiliśmy uruchomić codzienną komunikację wideo. Opowiem, jak wygląda przygotowanie takich filmów, jakie były ich efekty i co nam nie wyszło.
…0
,,
Jak wykorzystać potencjał społeczności pracowników w bardzo naturalny sposób? To proste! Zaangażuj ich!
Dowiedz się, jak w Coloplast Business Centre działamy z naszymi społecznościami wewnętrznymi, wykorzystując je jako ludzkie narzędzie komunikacji wewnętrznej i nie tylko.
Dowiecie się również o globalnej społeczności komunikatorów wewnętrznych w Coloplast oraz jak działamy globalnie, budując komunikację lokalną. W grupie siła!
Komunikacja w sztabie kandydata na Prezydenta Szymona Hołowni, czyli o tym jak zaszczepić impuls do działania i zbudować zespół zaangażowanych, stale wypełnionych energią ludzi wokół wspólnej idei.
…
…
W jaki sposób przenieść tradycyjny event do przestrzeni wirtualnej, a przy okazji zwiększyć zaangażowanie swoich pracowników?
Przerwa kawowa + czas na przejście pomiędzy sesjami
Sytuacja epidemiologiczna w Polsca i na świecie pokazała nam nowe wyzwanie, jakim jest dbanie o wzajemne bezpieczeństwo, odpowiedzialność za społeczność. W społeczeństwie widać polaryzaję stanowisk w kwestiach obaw przed koronawirusem. Jak w takiej sytuacji powinny reagować firmy? W jaki sposób zadbać o wzajemne zrozumienie, poszanowanie i dążenie do rozwiązań odpowiadających na potrzeby różnych grup?
Podczas debaty eksperci poruszą takie kwestie, jak nowe wyzwania firm związane z wykluczeniem ze względu na:
Zastanowimy się, jak najlepiej możemy wykorzystać obecny moment do wzmocnienia więzi, zbudowania społeczności w firmie, która dba o wspólne dobro.
Panel:
Małgorzata Dobosz, head of Corporate Communications and Marketing w Siemens Poland
Michał Kobosko, szef sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Agnieszka Kula, filolożka, językoznawczyni, autorka i współautorka książek i artykułów z dziedziny komunikacji i mediów
Paweł Kwiatkowski, konsultant PR i odpowiedzialności społecznej firm
Poranny networking i kawa
Zbuduj opowieść o swojej firmie, ale niech Twoja naprawdę wciąga…
Podczas tego warsztatu dowiesz się m.in.:
Ten warsztat będzie także okazją do tego, aby poćwiczyć storytelling u boku eksperta w tym temacie.
W trakcie warsztatu poznasz narzędzia Service Design praktycznie i zobaczysz, w jaki sposób wykorzystać je w projektowaniu innowacji w komunikacji wewnętrznej. Na warsztat weźmiemy największe wyzwania, z jakimi mierzą się zespoły komunikacji wewnętrznej i przepracujemy je przechodząc przez kolejne etapy procesu Service Design.
Jako praktyk i osoba biegle znająca projektowanie oparte o metodę Service Design, Krystyna pokaże:
Każdy uczestnik warsztatów otrzyma ebook „Service Design Praktycznie” opracowany przez Booster of Innovation i będzie mógł następnego dnia po warsztacie rozpocząć swój pierwszy projekt realizowany metodą Service Design.
Na podstawie indywidualnego testu kompetencji komunikacyjnych NeuroColor, poznaj swój indywidualny styl komunikacji i dowiedz się:
Każdy uczestnik warsztatu otrzyma indywidualny raport (w języku angielskim) oraz praktyczne wskazówki do dalszej pracy.
……
Przerwa
Zbuduj opowieść o swojej firmie, ale niech Twoja naprawdę wciąga…
Podczas tego warsztatu dowiesz się m.in.:
Ten warsztat będzie także okazją do tego, aby poćwiczyć storytelling u boku eksperta w tym temacie.
W trakcie warsztatu poznasz narzędzia Service Design praktycznie i zobaczysz, w jaki sposób wykorzystać je w projektowaniu innowacji w komunikacji wewnętrznej. Na warsztat weźmiemy największe wyzwania, z jakimi mierzą się zespoły komunikacji wewnętrznej i przepracujemy je przechodząc przez kolejne etapy procesu Service Design.
Jako praktyk i osoba biegle znająca projektowanie oparte o metodę Service Design, Krystyna pokaże:
Każdy uczestnik warsztatów otrzyma ebook „Service Design Praktycznie” opracowany przez Booster of Innovation i będzie mógł następnego dnia po warsztacie rozpocząć swój pierwszy projekt realizowany metodą Service Design.
Na podstawie indywidualnego testu kompetencji komunikacyjnych NeuroColor, poznaj swój indywidualny styl komunikacji i dowiedz się:
Każdy uczestnik warsztatu otrzyma indywidualny raport (w języku angielskim) oraz praktyczne wskazówki do dalszej pracy.
…
Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!
Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl
PAKIET STANDARD:
Cena: 590 PLN netto
PAKIET PREMIUM
Cena: 1090 PLN netto
Cena: 1190 PLN netto
Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.
PLATORMA ON-LINE
unikalna wiedza, cenna praktyka, networking
Ma wieloletnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Po kilkuletnich doświadczeniach z dziennikarstwem telewizyjnym, zajęła się komunikacją i public relations. Przez 15 lat związana z grupą Skanska w Polsce, skąd awansowała na stanowisko Head Of Corporate Communications w centrali w Sztokholmie. Obecnie odpowiada za komunikację korporacyjną oraz marketing w Siemens Polska.
Fascynują ją podróże i inne kultury, pociąga przyroda. Łączy swoje dwie pasje, podróże i komunikację, pisząc podróżniczego bloga. :-)
Swoją karierę jako dziennikarz rozpoczął w 1993 roku w Gazecie Wyborczej. W 1996 roku dołączył do zespołu dziennika Puls Biznesu, gdzie pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Od 2004 roku związany zawodowo z wydawnictwem Axel Springer Polska. W latach 2006-2006 był redaktorem naczelnym magazynu Forbes, następnie przez trzy lata nadzorował tygodnik Newsweek Polska. W 2009 roku objął stanowisko redaktora naczelnego Dziennika Gazety Prawnej. Od początku 2012 roku przez 12 miesięcy był redaktorem naczelnym Wprost.
Obecnie komentator prasowy, telewizyjny i radiowy oraz współpracownik Szymona Hołowni i Ruchu 2050.
Dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR Wirtualnej Polski, od listopada 2017 rzecznik WP. Wcześniej, przez 18 lat dziennikarz m.in. Telewizji Polskiej, Telewizji Puls, Radia Eska. Absolwent politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W 2013 roku nagrodzony tytułem "Publicysta Ekonomiczny Roku", przyznawanym przez Stowarzyszenie Eksporterów Polskich. Uczestnik programu stażowego International Visitor Leadership Program, organizowanego przez Departament Stanu USA w 2015 roku. W 2019 roku ukończył kurs London School of Public Relations.
Od zawsze zafascynowana relacjami interpersonalnymi i komunikacją, zawodowo specjalizuje się w niej od ponad 15 lat. W swoim portfolio posiada doświadczenie w obsłudze branż: finansowej, outsourcingu usług oraz budowlanej i to właśnie ta różnorodność bezpośrednio wpłynęła na jej zawodową wszechstronność.
Uznaje, że komunikacja jest kluczowa: dla właściwego zrozumienia, twórczej empatii, niepowtarzalnej inspiracji, codziennego eksperymentowania, korygowania nawet najgorszych błędów, nieograniczonego rozwoju i czystej zabawy. Do Santander Consumer Banku wróciła po ponad dekadzie, z wielką przyjemnością realizując zasadę, że zawsze warto porozmawiać.
Jak mówi sam o sobie, zarabia na życie opowiadaniem historii. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Autor dwóch bestsellerów, m.in. „Zakamarków marki”, która jest bestsellerem i lekturą obowiązkową dla wszystkich praktyków komunikacji i marketingu.
Od 17 lat w roli stratega buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange, Sony czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity oraz Orange.
Małgorzata Czernecka – psycholog, trener, manager. Prezes zarządu Human Power. Od ponad 10 lat specjalizuje się w obszarze nowoczesnych systemów rozwoju pracowników oraz podnoszenia ich efektywności i skuteczności działania.
Specjalistka w obszarze zarządzania energią, budowania nowych nawyków sprzyjających podnoszeniu skuteczności i efektywności działania pracowników dużych organizacji, work-life blend oraz psycho-immunologii. Autorka programów szkoleniowych z zakresu podnoszenia skuteczności i efektywności działania, łączących wiedzę z obszaru psychologii, neurobiologii, medycyny sportowej i dietetyki. Jest pomysłodawcą badania „Praca, moc, energia w polskich firmach”.
Manager i coach biznesu. Od 12 lat praktyk komunikacji w międzynarodowych korporacjach, m.in. L’Oreal, SABMiller, Beiersdorf, Volkswagen. Absolwent University of the West of England w Bristolu, Nagocii w Paryżu oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Decyzję o karierze w Public Relations podjął po tym, jak Terry Pratchett – jego ówczesny literacki guru – skomentował swą pracę na stanowisku rzecznika prasowego: „napisałbym o tym książkę, gdyby ktokolwiek mi uwierzył”. A Terry’emu wierzono nawet wtedy, gdy pisał o świecie podtrzymywanym przez żółwia i cztery słonie.
Nigdy nie nudzą mu się: podróże (jakiekolwiek), ludzie (zawsze niespodzianka), muzyka (Holst!). I dzieci – bo zwyczajnie sobie na to nie pozwolą.
Wytrawny praktyk komunikacji z blisko trzydziestoletnim doświadczeniem zawodowym, szef i założyciel agencji Flower Power.
W latach 2000-2016 dyrektor ds. korporacyjnych, członek zespołu zarządzającego i rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej oraz szef ds. mediów SABMiller Europe, w latach 2016-2019 Sekretarz Generalny Danone w Polsce, Krajach Bałtyckich i Skandynawii, odpowiedzialny za komunikację, public affairs, dział prawny i compliance, członek zespołu zarządzającego Żywiec Zdrój SA.
Autor licznych publikacji w prasie polskiej i amerykańskiej oraz przekładów i książek m.in. o etyce dziennikarskiej.
Od 21. roku życia zdobywa doświadczenie w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR, m.in. Edelman, Ogilvy, DDB Warszawa. Tam pokochał kreatywność, pracując dla takich marek jak: Saturn, PLL LOT, Microsoft, IKEA, Decathlon, Coca-Cola, KFC oraz Mastercard.
Entuzjasta komunikacji w social mediach ze specjalizacją w pionowym wideo. Laureat i juror konkursów kreatywności Young Creatives, od 2015 r. czynny felietonista „MMP", członek kapituły konkursu Papaya Young Directors oraz twórca nowej kategorii konkursu: Instagram Stories. Kampanie, które współtworzył, zdobywały najwyższe wyróżnienia na takich festiwalach jak: Effie, KTR, Innovation Awards oraz nagrody i nominacje na Cannes Lions, Golden Drum oraz Eurobest.
Prywatnie kocha deskorolkę, jedzenie i włoskie napoje gazowane o smaku pomarańczowym.
Filolożka, językoznawczyni, autorka i współautorka książek i artykułów z dziedziny komunikacji i mediów. Od ponad 15 lat prowadzi w Instytucie Filologii Polskiej UAM wykłady i warsztaty, na których pod lupę bierze komunikat w najróżniejszych jego odsłonach i wariantach.
Od niemal 10 lat prowadzi projekty z zakresu komunikacji, marketingu oraz rozwoju biznesu. Doświadczenie zdobywała w Polsce, Niemczech i krajach skandynawskich. W czasie ostatniej dekady budowała strategie rozwoju marek oraz kultury organizacyjnej, współtworzyła raporty branżowe, organizowała wydarzenia i szkolenia, aranżowała kampanie social media i media relations oraz koordynowała prace międzynarodowych zespołów marketingowych oraz procesy rozwoju biznesu.
Wierzy w biznes "human to human". Bardzo zaangażowana w rozwój osobisty, zafascynowana jest systemem MBTI i jego zastosowaniem w rozwoju relacji zawodowych i osobistych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz kursów z zakresu marketingu internetowego na Uniwersytecie Illinois w Urbanie i Champaign oraz na Uniwersytecie Pensylwanii.
Prywatnie lubi uczyć się języków obcych oraz podróżować po świecie, szczególnie Ameryce Południowej, gdzie pracowała jako wolontariuszka.
Od ponad 5 lat realizuje z sukcesem projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej u jednego z liderów rynku consumer finance w Polsce. Całkiem niedawno mogliście usłyszeć ją w ramach webinarów iComms, podczas którego opowiadała o jednym ze swoich ostatnich projektów - wdrożeniu live’a Prezesa jako efektywnego kanał komunikacji w systemie pracy zdalnej. Specjalizuje się w komunikacji zarządczej. Miłośniczka jazzu i dobrego wina. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Podcaster, przedsiębiorca, autor książek „Mała wielka firma” i „Pułapki small biznesu”.
Właścicielka Booster of Innovation, odpowiada za obszar projektowania innowacji. Współpracuję z zespołami HR, komunikacji wewnętrznej i z liderami zmian, w obszarze tworzenia innowacyjnych organizacji. Doświadczenie w projektowaniu wewnętrznych procesów zdobyłam pracując w Centrum Innowacji ING Banku Śląskiego prowadząc projekty z zespołami HR w myśl idei: „innowacyjna organizacja musi być innowacyjna od środka”. Booster of Innovation realizuje projekty z wykorzystaniem metody Service Design. Pracowaliśmy już dla Tauron Polska Energia oraz Lotte Wedel.
Booster of Innovation Insitute specjalizuje się w realizacji badań eksploracyjnych, których celem jest tworzenie innowacji. Do tej pory powstały cztery raporty (Praca Zdalna w czasie lockdown, Onboarding hybrydowy, Wirtualna Woda, Eco Moment of Truth – marko pomóż podejmować ekologiczne wybory zakupowe).
Booster of Innovation za działalność badawczą otrzymał tytuł Startup Pozytywnego Wpływu 2020 przyznawanego przez Koźmińksi Hub, Samsung, Orange oraz BNP Paribas.
Krystyna Jarek jest doktorantką Akademii im. Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi badania nad wpływem Sztucznej Inteligencji na satysfakcję użytkowników. Na Akademii prowadzi zajęcia Projektowania Innowacji w Świecie Digital.
Rodowita szczecinianka. W świecie komunikacji wewnętrznej znalazła się z przypadku i od razu się w nim zakochała. Klaudię w pracy charakteryzuje niekonwencjonalne podejście do ustalonych programów i wprowadzanie ich w nowe, ekscytujące życie.
Jej ciągła ciekawość i profesjonalne podejście doprowadziły ją poprzez różne obszary biznesowe do Coloplast Business Center, duńskiej firmy branży medyczno-tehnologicznej. To wizjonerska firma, której misją jest opracowywanie produktów i usług ułatwiających życie osobom z intymnymi potrzebami zdrowotnymi. Klaudia od ponad 5 lat zarządza tu komunikacją wewnętrzną i buduje wewnętrzną społeczność wśród pracowników.
Pierwszy polski certyfikowany Chief Happiness Officer, partner międzynarodowej firmy Woohoo Inc, która od 15 lat zajmuje się tematem Happiness at Work, doradzając m. in. firmom: Lego, IKEA, IBM, BP czy GSK. Kasia jest inicjatorem i organizatorem pierwszej w Polsce konferencji na temat Happiness at Work, która odbyła się we wrześniu 2019.
Posiada certyfikat Berkeley University w zakresie Happiness at Work i jest jedyną osobą w Polsce w trakcie certyfikacji na pierwszych na świecie Happiness Studies, prowadzonych przez eksperta w dziedzinie Happiness - profesora Tal Ben-Sharara.
Jest absolwentką psychologii, certyfikowanym facylitatorem oraz absolwentem kanadyjskiej Szkoły "The Art & Science of Coaching" prowadzonej przez Erickson Coaching International (z akredytacją ICF).
Jej 17-letnie doświadczenie w biznesie to głównie funkcje dyrektorów HR w międzynarodowych i polskich organizacjach.
Na co dzień szybko i skutecznie leczy przyczyny różnych dolegliwości bólowych u osób prywatnych, przedsiębiorców i w firmach. Twórca projektu REHEALTHY Office, który dostarcza firmom usługi zmniejszające ilość zwolnień lekarskich spowodowanych dolegliwościami bólowymi, poprzez innowacyjne rozwiązania oparte na nowoczesnej i zaktualizowanej wiedzy. Nauczyciel w Akademia REHEALTHY, członek zarządu Towarzystwa Osteopatów Polskich oraz Polskiego Towarzystwa Medycyny Manualnej, dyplomowany osteopata i fizjoterapeuta w REHEALTHY Klinika Zdrowia.
Jakub od początku kariery zawodowej zajmuje się komunikacją marketingową. Początkowo, będąc po agencyjnej „stronie mocy”, realizował projekty dla jednego z największych koncernów piwowarskich w Polsce – głównie angażując studentów w Juwenalia, ale też wprowadzając nowe produkty na rynek.
Obecnie od ponad 2 lat pracuje w Grupie Raben, gdzie zaczynał jako specjalista. Po roku wyjechał jako menadżer do Holandii na 2 lata, po czym wrócił do centrali w Polsce. Jakub od 3 lat odpowiada za CSR i komunikację wewnętrzną. Angażujące środowisko pracy, transparentna komunikacja i dialog z pracownikami to dla niego podstawa. Najbardziej ceni sobie motywowanie pracowników tak, aby nie tylko realizowali odgórnie zlecone projekty, ale również tworzyli własne – oddolnie. Uważa, że są wówczas dużo bardziej prawdziwe, trwałe, a ostatecznie również wiarygodne i efektywne.
Od ponad 14 lat zajmuje się szeroko pojętą komunikacją i public relations. Przez wiele lat związana była z Kompanią Piwowarską, gdzie odpowiadała za działania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, media relations, brand PR, event management i aktywnie angażowała pracowników do szerzenia kultury piwnej poprzez program Ambasadorzy Piwa.
Od 3 lat pracuje w Grupie Raben, gdzie pełni funkcję Head of Group PR dla 13 rynków firmy i rzecznika prasowego na rynku polskim, odpowiada między innymi za grupową strategię PR i komunikację kryzysową, a także media relations.
Klaudyna stawia na innowacyjne podejście do komunikacji. Do współpracy często zaprasza influencerów, jej projekt #RabenExpress promujący pracę kierowcy pod marką Raben został wyróżniony brązowym spinaczem 2018 w kategorii PR korporacyjny. Wierzy w otwartą komunikację, pracę zespołową i odpowiedzialność społeczną biznesu.
Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej – wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą.
Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej, w tym także prowadzi programy mentoringowe z obszaru komunikacji dla menedżerów. Wdraża Standardy Komunikacji Liderskiej w firmach i organizacjach, szkoli zespoły komunikacji, menadżerów i zapewnia rozwój kompetencji komunikacyjnych liderów.
Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Kompanii Piwowarskiej (10 lat), Zeelandii oraz Infersoll Rand (2 lata jako doradca kadry zarządzajacej ds, komunikacji wewnętrznej). Jako niezależny konsultant pracowała z zespołami m.in. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków komunikacji wewnętznej.
Jako certyfikowany trener biznesu oraz facylitator według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jednym z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerów Neurocolors.
Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.
Z wykształcenia filolog i psycholog, także absolwentka studiów podyplomowych z zakresu PR i ZZL. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach z sektora FMCG, bankowości, sprzedaży i usług, a ostatnio branży farmaceutycznej. Początkowo związana głównie z obszarem miękkiego HR, jednak od 7 lat skoncentrowana zawodowo na zagadnieniach efektywnej komunikacji wewnętrznej. Dzięki wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia z zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacja dla niej to nie tylko efektywne przekazywanie informacji, ale głównie narzędzie wspierające procesy biznesowe organizacji. Prywatnie uwielbia oglądać świat z dystansu, więc wykorzystuje każdą wolną chwilę, aby uciec w ukochane góry lub poczuć wiatr we włosach 4000 metrów nad ziemią.
Na co dzień zajmuje się komunikacją wewnętrzną, a także wspiera projekty z zakresu employer brandingu. Jest trenerem wewnętrznym w obszarze efektywnej komunikacji. Interesuje się kulturowymi aspektami komunikacji i social mediami. W wolnym czasie czyta polskie reportaże.
Pasjonat lean, entuzjasta ciągłego doskonalenia. Współzałożyciel i prezes zarządu Sherlock Waste - startupu, który tworzy rozwiązania wspierające firmy w budowaniu zaangażowania i podnoszeniu satysfakcji pracowników. Od momentu założenia firmy w 2017 roku Bartek wraz z zespołem każdego dnia sprawiają, że ludzie czerpią satysfakcję ze swojej pracy i nie mogą doczekać się w niej kolejnego dnia.
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie we wdrażaniu Strategii Lean w czołowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach, pełnił funkcję członka zarządu w firmie Leanpassion, będącej liderem na rynku wdrożeń Lean management w Polsce. Zrealizował ich ponad 25 w sektorach bankowości, ubezpieczeń, usług finansowych, produkcji, telekomunikacji, logistyki, farmacji czy służby zdrowia.