Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!
Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!
Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną – Konferencję komunikacji wewnętrznej. Już po raz 7. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży. Kliknij tutaj, by zobaczyć co działo się podczas poprzedniej edycji.
Łączy nas efektywna komunikacja wewnętrzna i chęć jej wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia wewnątrz organizacji.
Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:
Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.
Dla kogo?
Konferencja komunikacji wewnętrznej iComms jest doskonałym wydarzeniem w szczególności:
Dla menadżerów i specjalistów z działów Public Relations (PR) odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie.
Dla menadżerów i specjalistów z działów Human Resources (HR) wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie,
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.
Specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej są zazwyczaj częścią struktury PR lub HR. A co, jeśli taki specjalista jest integralną częścią zespołu operacyjnego?
Podczas wystąpienia na podstawie realnych przykładów z Allegro CX dowiesz się:
Podczas prelekcji opowiem o tym, jak przeprowadzałam ewaluację komunikacji wewnętrznej w organizacji. Pokażę Wam w krok po kroku, jak sprawdziłam, czy to co mamy działa, a jeśli nie – jak to zmienić. Ale co najważniejsze – z perspektywy zespołu realizującego cały proces samodzielnie – podzielę się swoim doświadczeniem i opowiem, z jakimi wyzwaniami się mierzyłam, z jakich narzędzi korzystałam i co się sprawdziło, a co niekoniecznie!
Będą fakty, będą przemyślenia i trochę danych, ale przede wszystkim odpowiedzi na pytania związane z Employee Advocacy w Social Mediach:
W Green Caffè Nero odpowiadam za komunikację wewnętrzną. Będzie dużo praktyki i faktów.
Z mojej prezentacji dowiesz się:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Dezinformacja to nie tylko problem mediów i polityki – coraz częściej przenika ona do świata biznesu, wpływając na decyzje, relacje i reputację firm. Aż 60% organizacji w USA i Europie obawia się kryzysów wywołanych manipulacją informacyjną, a 31% ofiar dezinformacji to osoby z sektora biznesowego.
Podczas wystąpienia dowiecie się:
To praktyczna sesja dla tych, którzy chcą nie tylko zrozumieć zjawisko dezinformacji, ale też skutecznie mu przeciwdziałać – zanim zaszkodzi ich organizacji.
Podczas mojego wystąpienia pokażę Ci:
Podczas naszej prelekcji:
🍽️ Przerwa lunchowa
Opowiem, jak w CD PROJEKT RED przeszliśmy od rozproszonej, reaktywnej komunikacji do spójnej kultury informacyjnej – opartej na platformie InsideRED, jasnych rytuałach i autentycznych narracjach. Pokażę, jak projektowaliśmy przestrzeń, w której ludzie się słyszą, wiedzą, co się dzieje – i czują, że są częścią wspólnoty. Będzie o narzędziach, o emocjach, o metrykach… i o ludziach, którzy robią gry, ale też szukają sensu w codzienności.
W tej prelekcji opowiemy historię cyfrowej transformacji naszego intranetu – od przestarzałego portalu z początku lat 2000. do nowoczesnej, angażującej platformy PZU24 opartej na SharePoint Online. Dowiecie się, jak krok po kroku przeprowadziliśmy ten proces, z jakimi wyzwaniami się mierzyliśmy i jakie rozwiązania okazały się kluczowe.
Podzielimy się praktycznymi doświadczeniami, m.in.:
To opowieść o zmianie, współpracy i tworzeniu przestrzeni, która naprawdę wspiera pracowników.
Po moim wystąpieniu będziecie wiedzieć:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Podczas tego wystąpienia poznasz:
Podczas tego wystąpienia dowiesz się:
Podczas tego wystąpienia opowiem o tym, jak cyfrowy stres wpływa na pracowników i co możemy zrobić jako osoby odpowiedzialne za komunikację, by im realnie pomóc. Powiem, jak nadmiar informacji i powiadomień zaburza koncentrację, relacje i efektywność, a dodatkowo dowiecie się:
Zainspiruję Was do wprowadzenia prostych zmian, które poprawią dobrostan i jakość pracy w zespołach.
Pokażę Ci, jak krok po kroku wdrożyć strategię wideo w komunikacji wewnętrznej – tak, by Twoje działania angażowały pracowników i wspierały cele biznesowe.
Podczas warsztatu dowiesz się:
• jak zdiagnozować potrzeby komunikacyjne swojej firmy i zdefiniować cele strategii wideo,
• jak określić grupy docelowe i dopasować formaty wideo do różnych odbiorców,
• jak budować historie i narracje, które wspierają misję i wizję organizacji,
• jak zaplanować dystrybucję treści wideo i dobrać odpowiednie kanały,
• jak mierzyć efektywność działań i na bieżąco ulepszać strategię.
Poznasz też praktyczne przykłady wdrożeń i formatów, które zwiększają zaangażowanie, poczucie przynależności i zrozumienie strategii firmy.
Warsztaty mają charakter praktyczny – wspólnie przeanalizujemy kluczowe elementy skutecznego intranetu i zastanowimy się, jak najlepiej dopasować je do potrzeb Twojej organizacji.
🍽️ Przerwa lunchowa
Chcesz nauczyć się nagrywać krótkie, dynamiczne wideo, prowadzić wywiady, ogarniać podstawy scenariusza i montażu, a przy okazji poczuć się pewniej przed kamerą?
Ten warsztat jest właśnie dla Ciebie! Gwarantujemy, że wyjdziesz z głową pełną pomysłów i praktycznymi umiejętnościami, które od razu możesz wykorzystać w swojej pracy.
Podczas warsztatu:
Jak sprawić, by wewnętrzne spotkania – od podsumowań projektów po cykliczne wystąpienia – stały się przestrzenią, w której nie tylko przekazujesz informacje, ale też budujesz swój autorytet i wpływ w organizacji? Ten warsztat pokaże Ci, jak wykorzystać wystąpienia publiczne w pracy zawodowej, by Twoje prezentacje były zapamiętywane, a Ty sam/sama postrzegany/a jako lider/ka opinii.
Podczas warsztatu dowiesz się:
Poznasz też:
Warsztat będzie miał formę praktyczną – z naciskiem na trenowanie umiejętności, które od razu możesz wykorzystać w swojej organizacji.
Podczas warsztatu pokażemy, jak w pełni korzystać z możliwości Copilot w środowisku Microsoft 365, aby usprawnić codzienną pracę zespołów komunikacji wewnętrznej.
Od prostych interakcji z bezpłatnym czatem, po zaawansowane scenariusze z agentami Copilot. Wszystko na konkretnych przykładach, które wdrożysz w swojej organizacji.
Bez ogólników – skupiamy się na tym, co naprawdę działa i interesuje nas w komunikacji: automatyzacja, personalizacja, efektywność.
Co znajdziesz w programie warsztatu?
Co dodatkowo otrzymasz i wyniesiesz z tego warsztatu?
✅ Gotowe triki i scenariusze do wykorzystania od razu.
✅ Inspiracje do automatyzacji komunikacji wewnętrznej.
✅ Praktyczne wskazówki, jak zwiększyć efektywność za sprawą AI.
Dołącz do grona ponad 150 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!
Marta Teschner
PR manager
M: +48 532 991 012
marta.teschner@iComms.pl
PAKIETY KONFERENCYJNE
EARLY BIRD (do 15.09) |
STANDARD | KLIENT iComms | |
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
1690 PLN netto |
1990 PLN netto |
1790 PLN netto |
Pakiet Premium: 2 dni konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
3390 PLN netto |
3990 PLN netto |
3590 PLN netto |
Pakiet Workshop: Warsztaty w 2 dniu konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
1990 PLN netto |
2290 PLN netto |
2060 PLN netto |
Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.
Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa
Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji. W sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox: magda.cox@icomms.pl lub tel. 532 991 012.
unikalna wiedza, cenna praktyka, networking
Adiunktka Uniwersytetu SWPS, współtwórczyni Central European Digital Media Observatory, asesorka European Fact-Checking Standards Network, członkini rady programowej Rady Reklamy, ekspertka Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Strateżka i doradczyni komunikacji biznesowej i medialnej: projektuje i wdraża rozwiązania z komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Autorka i producentka programów radiowych i telewizyjnych z obszaru biznesu i komunikacji.
Od dwóch lat pracuje w komunikacji wewnętrznej w PZU, wcześniej zajmowała się prowadzeniem kampanii marketingowych i obszarem ATL. Urodzona projekt menadżerka – największą satysfakcję daje jej praca, która łączy wiele obszarów i pozwala uczyć się nowych rzeczy. Teraz odpowiada za stworzenie i rozwijanie intranetu PZU w środowisku SharePoint Online – od budowania architektury informacji, przez koordynację zespołów projektowych i współpracę z interesariuszami, aż po szkolenie pracowników organizacji z korzystania z nowego narzędzia.
Miłośniczka długich spacerów, wycieczek rowerowych i lokalna patriotka. Z przekonaniem mówi, że Grodzisk Mazowiecki to najlepsze miejsce do życia.
Od ponad ćwierć wieku jestem związany z komunikacją – najpierw jako dziennikarz, później w PR, marketingu, a od 8 lat w obszarze employer brandingu. Prowadzę zarówno strategiczne projekty na poziomie Grupy Vattenfall, jak i lokalne inicjatywy. Tak zawodowo, jak i prywatnie najbardziej fascynuję się drugą osobą i rozmową z nią.
Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją, a od 4 lat specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektami marketingowymi, przez wiele lat była związana z trade marketingiem.
Praca w komunikacji wewnętrznej daje jej ogromną satysfakcję – to wyjątkowa okazja do poznawania różnych obszarów firmy, ludzi i miejsc. Ceni ją bardziej niż komunikację marketingową – za różnorodność, wszechstronność i codzienne wyzwania.
Największą radość czerpie z pracy z ludźmi i budowania relacji. Wraz z ludźmi przychodzą do niej historie, które same się opowiadają.
Prywatnie – mama nastolatki i opiekunka niesfornego pudla o wdzięcznym imieniu Neli.
Na co dzień odpowiedzialna za całość procesów personalnych i kadrowo-płacowych w grupie kapitałowej EBS S.A. Dyplomowany coach i trener, ekspertka rozwoju osobistego, autorka licznych szkoleń z zakresu przywództwa i budowania zespołu. Prowadzi procesy coachingowe i mentoringowe kadry executive oraz odpowiada za procesy szkoleniowe i EB. Autorka podcastu ,,Focus na rozwój’’ oraz webinarów poświęconych rozwojowi w organizacjach. Zwolenniczka nowych technologii w HR, która przekonuje zarządy do inwestycji w przemyślaną cyfryzację, a działy kadrowo-płacowe do wyjścia poza strefę własnego komfortu i do rozwoju nowych kompetencji cyfrowych.
Trenerka, HR Business Partnerka i psycholog z 14-letnim doświadczeniem w komunikacji, EB, zarządzaniu ludźmi i wellbeingu.
Autorka pierwszego w Polsce workbooka o stresie cyfrowym „Wyloguj stres”. Pasjonuje się skokami spadochronowymi i tak powstał cykl „Z lotu HR-owca” na LinkedIn. Na jego podstawie pisze drugą książkę.
Kocha psy i góry.
Od dekady wspieram klientów w branży HR Tech, łącząc technologiczne narzędzia z realnymi potrzebami biznesu. Wierzę, że najlepsze rozwiązania zaczynają się od słuchania ludzi i ciągłego rozwoju — zespołu, klientów i siebie.
Z mediami i produkcją filmową związana od 20 lat. Swoje zawodowe doświadczenie zdobywała zarówno w kraju jak i za granicą. Przez wiele lat pracowała jako dziennikarz w TVN24 i TVN, gdzie przeprowadzała wywiady, realizowała materiały wideo oraz relacjonowała na żywo międzynarodowe wydarzenia z udziałem Prezydenta, Premiera i Ministrów Rządu RP. Swoje umiejętności realizatorskie i reżyserskie wykorzystywała również współpracując z instytucjami finansowymi, tworzyła scenariusze do filmów oraz realizowała materiały wideo promujące produkty bankowe.
Obecnie pracuje w CANAL+ Polska, gdzie kompleksowo odpowiada za komunikację wewnętrzną i wizerunek pracodawcy. Każdego dnia wykorzystuje wieloletnie doświadczenie w mediach oraz nabyte umiejętności interpersonalne, redaktorskie i reżyserskie, aby jak najskuteczniej docierać z przekazem.
Piotr Kaniowski zajmuje się profesjonalną komunikacją od ponad 15 lat. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych firmach z sektora nowych technologii i mediów. Pracował m.in. dla Microsoft, gdzie jako PR manager odpowiadał całościowo za komunikację produktową. Był również odpowiedzialny za komunikację marketingową do konsumentów, wprowadzając na rynek najbardziej rozpoznawalne produkty Microsoft - systemy operacyjne Windows. Po odejściu z Microsoft związał się z Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmował stanowisko rzecznika prasowego i communication managera. Obecnie pracuje w CANAL+ Polska, drugim największym dostawcą płatnej telewizji satelitarnej, odpowiadając całościowo za komunikację produktową, korporacyjną oraz wewnętrzną.
Posiada bogate, praktyczne doświadczenie w budowaniu czołowych polskich Marek Osobistych - zarówno w biznesie, show-biznesie (m.in. A. Lewandowska), jak i w polityce (współtworzyła 4 ogólnopolskie kampanie). Należy do grona nielicznych szkoleniowców, którzy przygotowywali polityków do debat prezydenckich (11 razy).
Przez 13 lat zarządzała własną agencją PR. Jest współautorką „Leksykonu public relations”. Wykładała komunikację na kilku uczelniach, m.in. UW i London School of PR. Magazyn Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń Polskiego LinkedIna.
Absolwentka studiów amerykanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego i studentka psychologii. W FDDS zajmuję się miękką częścią HRu – rekrutuje, wdraża nowe osoby do zespołu, organizuje szkolenia, dba o dostępną i spójną komunikację wewnętrzną. Ważnym obszarem jest dla niej również employer branding - pokazuje, jakim pracodawcą jest Fundacja. Mówi głośno o tym, że w FDDS nie ma owocowych czwartków, ale za to kultura organizacyjna jest najlepszym benefitem.
Idealny dzień pracy? W kontakcie z ludźmi, ale także ze sobą. Poza pracą uczy się szyć, uprawia sport i zwiedza świat.
Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji oraz Employer Brandingu. Laureatka prestiżowych nagród branżowych i wykładowczyni. W 2025 roku znalazła się na liście 25 liderek branży usług dla biznesu według Forbes Women.
Prywatnie pasjonatka muzyki na żywo, dobrych seriali oraz Muay Thai.
Od 6 lat buduje przestrzeń, w której ludzie nie tylko wiedzą, co się dzieje – ale czują, że są częścią czegoś większego. Entuzjastka (kontrolowanego) chaosu, nieustannie ćwiczy uważność. Twierdzi, że najważniejsze w komunikacji to słuchać zanim się napisze. Nie lubi komunikacji dla samej komunikacji.
Mateusz to Supremowy guru i praktyk komunikacji wewnętrznej. Jest ekspertem od aplikacji Viva Engage (dawny Yammer) oraz SharePoint. Łączy talent do tworzenia angażującej komunikacji z kompetencjami związanymi z technologiami Microsoft. Co istotne, stawia człowieka w centrum każdego procesu biznesowego i rozwiązania technologicznego. Tym samym pokazuje, jakie przynosi to korzyści dla użytkowników, a także całej organizacji.
W Green Caffè Nero przeszedłem drogę od baristy do szefa komunikacji wewnętrznej i kultury firmy. Od jednej kawiarni i kilku osób w zespole do ponad 90 kawiarni i 1000 ludzi na pokładzie w kilku miastach w Polsce. Tworzyłem struktury komunikacji, employer brandingu oraz szkoleń.
Jestem zawsze blisko ludzi, ciągle szukam nowych oraz skuteczniejszych dróg do osiągania celów. Bardzo mocno wierzę w to, że wysokie standardy etyczne oraz dialog prowadzą do sukcesów. Pomagam w rozwoju ludzi, budowaniu relacji, a także znajdywaniu satysfakcjonujących rozwiązań dla zespołów. Lubię sprawiać, aby każdy dzień był lepszy oraz traktować w życiu prywatnym i zawodowym wszystkich tak, jak sam bym chciał być traktowany.
Po pracy można często spotkać mnie jako widza w teatrze – uwielbiam musicale! – tak samo jak włoską kuchnię i kulturę.
Wspieram VP oraz Senior Managerów obszaru Customer Experience w budowaniu zaangażowania zespołu oraz zaufania do kadry zarządzającej poprzez komunikację. Tworzę kompleksową komunikację, organizuję eventy i spotkania operacyjne, doradzam liderom i zespołom projektowym, jak skutecznie przekazywać i kaskadować informacje.
W czasie wolnym kocham odkrywać nowe miejsca podczas podróży, jeździć na wycieczki rowerowe i czytać książki. Gdybym nie zajmowała się zawodowo komunikacją, projektowałabym wnętrza.
Pomaga oswoić zmiany w świecie M365. Od nauczycielki do Specjalistki ds. Cyfrowego Miejsca Pracy i Rozwiązań Microsoft 365. Tłumaczy techniczny język na ludzki, wdraża Copilota, odpowiada za komunikację wewnętrzną i edukację pracowników.
Po godzinach piecze i trenuje – dla równowagi.
Od prawie 8 lat zajmuje się komunikacją w firmie produkcyjnej, wcześniej realizowała projekty marketingowe i eventowe. Największą satysfakcję daje jej praca przy projektach CSR, w których realizuje swoją potrzebę działania z sensem.
Ostatnio ukończyła studia podyplomowe z Psychologii Zarządzania i rozpoczęła nową rolę jako trener.
Baterie ładuje na stoku, w siodle i w drodze w nowe miejsca.
Zajmuje się narracjami jako badacz na Uniwersytecie Warszawskim, ale także jako scenarzysta dramaturg i script doctor. Pod szyldem Narrative Impact prowadzi warsztaty storytellingowe, pomagając firmom, miastom i innym instytucjom.
Paweł to Supremowy guru wykorzystania narzędzi Microsoft do poprawy efektywności pracy. Jego wieloletnie doświadczenie trenerskie sprawia, że z łatwością łączy sztukę angażującego przekazu z technologią i aspektami biznesowymi. Pasjonat zagadnień sztucznej inteligencji oraz edukator dzielący się tą wiedzą z Klientami Supremo.
Leśnik, PR-owiec, specjalista od komunikacji korporacyjnej. Od 10 lat związany z Lasami Państwowymi, w których od 5 lat zajmuje się komunikacją wewnętrzną. W pracy kieruje się zasadą: „Skuteczność komunikacji mierzę tym, jak rozumie ją odbiorca”. Prywatnie myrmekolog, miłośnik kolei, planszówkowicz.