Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!

Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!

VII edycja konferencji iComms

Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną – Konferencji komunikacji wewnętrznej. Już po raz 7. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży. Kliknij tutaj, by zobaczyć co działo się podczas poprzedniej edycji.

Łączy nas efektywna komunikacja wewnętrzna i chęć jej wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia wewnątrz organizacji.

Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:

  • jakie są nowe wyzwania w komunikacji wewnętrznej,
  • jak efektywnie wykorzystywać narzędzia do działań komunikacyjnych, 
  • jak inspirować pracowników Twojej firmy do angażowania się w swoją pracę.

Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.

Dla kogo?

Konferencja komunikacji wewnętrznej iComms jest doskonałym wydarzeniem w szczególności:

Dla menadżerów i specjalistów z działów Public Relations (PR) odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie.

Dla menadżerów i specjalistów z działów Human Resources (HR) wspierających procesy komunikacji wewnętrznej
w firmie,

Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,

Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,

Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.

2
dni (konferencja + warsztaty)
15
wystąpień praktyków
4
praktyczne warsztaty
150
praktyków komunikacji wewnętrznej

ZOBACZ CO DZIAŁO SIĘ W ZESZŁYM ROKU


AGENDA

9:00-9:10

Intro

  • wstęp
  • powitanie uczestników
Adriana Borucka
Adriana Borucka
managing partner
9:10-9:30

Case study - komunikacja w firmie produkcyjnej

Więcej informacji wkrótce

9:30-10:00

AI w komunikacji - przykłady zastosowań w firmach

Więcej informacji wkrótce

10:00-10:30

Dezinformacja w biznesie - jak przygotować pracowników do zagrożeń

Więcej informacji wkrótce

10:30-11:00

Digital workplace a well-being - czy nasza komunikacja rzeczywiście pomaga pracować?

Więcej informacji wkrótce

11:00-11:30

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

11:30-12:00

Case study - wdrożenie Copilota jako wsparcia w komunikacji firmowej.

Więcej informacji wkrótce

12:00-12:30

Case study - wdrożenie nowego intranetu na Sharepoint dla 14 000 pracowników.

Więcej informacji wkrótce

12:30-13:00

13:00-13:45

Przerwa lunchowa

13:45-14:15

Więcej informacji wkrótce

14.15-14:45

Więcej informacji wkrótce

14:45-15:15

Więcej informacji wkrótce

15:15-15:35

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

15:35-16:05

Future of work: przyszłość pracy i komunikacji wewnętrznej - PANEL DYSKUSYJNY

Czy w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie wciąż jest miejsce na komunikację wewnętrzną? Jaka jest szansa, że sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Jak zmieni się komunikacja wewnętrzna w ciągu kolejnych lat i czy jesteśmy na tę zmianę przygotowani? Zapraszamy do dyskusji!

Podczas tego panelu porozmawiamy m.in. o:

  • bliskiej i dalekiej wizji przyszłości komunikacji wewnętrznej
  • roli sztucznej inteligencji, automatyzacji i analizy danych w doskonaleniu procesów komunikacji wewnętrznej.
  • wyzwaniach i szansach nowoczesnego modelu pracy
  • nowych trendach w zakresie komunikacji wizualnej, narracji i historii w budowaniu silnych relacji wewnątrz zespołu.
16:05-16:35

Więcej informacji wkrótce

16:35-16:45

Zakończenie konferencji

16:45-17:30

Networking

9:00-12:00

Zrób to samodzielnie! Wideo w komunikacji wewnętrznej - warsztat

Myślisz o tym, żeby zacząć komunikować z pomocą filmów? Chcesz tworzyć swoje własne produkcje wewnątrz organizacji, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ten warsztat w praktyczny sposób wprowadzi Cię w świat wideo w komunikacji wewnętrznej byś z lekkością Spielberga zaczął opowiadać o tym, co dzieje się u Ciebie w firmie!

Podczas tego warsztatu dowiesz się:

  • jak tworzyć profesjonalne filmy “in house” od podstaw,
  • jak pisać skuteczne scenariusze i tworzyć storyboardy,
  • jak obsługiwać sprzęt, filmować i edytować wideo.

Poznasz też:

  • techniki produkcji wideo, które zwiększą zaangażowanie pracowników Twojej organizacji,
  • zasady dopasowywania strategii wideo do celów biznesowych firmy.

Zapraszamy!

9:00-12:00

Praktyczny warsztat jak przygotować intranet na Sharepoint

Więcej informacji wkrótce
9:00-12:00

Więcej informacji wkrótce

12:00-13:00

Przerwa lunchowa

13:00-16:00

Więcej informacji wkrótce

13:00-16:00

Więcej informacji wkrótce

13:00-16:00

Prelegenci

coming soon – stay in touch!

Spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej

Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!

 

 

Zarejestruj się

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4

kontakt

Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

PAKIETY KONFERENCYJNE

EARLY BIRD (do 15.09)
STANDARD KLIENT iComms
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji

  • udział w 1. dniu konferencji na żywo: prelekcje z możliwością zadawania pytań                       
  • lunch
  • 1h sesja networkingowa po konferencji
  • 2 miesiące dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

1690 PLN
netto
1990 PLN
netto
1790 PLN
netto
Pakiet Premium: 2 dni konferencji

  • udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
  • lunch w 1 i 2 dniu konferencji
  • 1h sesja networkingowa po konferencji
  • udział w 2 warsztatach dnia 2.
  • 2 miesiące dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

3390 PLN
netto
3990 PLN
netto
3590 PLN
netto
Pakiet Workshop: Warsztaty w 2 dniu konferencji

  • udział w 2. dniu konferencji: warsztaty
  • lunch w 2 dniu konferencji
  • dostęp do materiałów po warsztatach
  • 2 miesiące dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

1990 PLN
netto
2290 PLN
netto
2061 PLN
netto

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

lokalizacja konferencji

Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa

Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji. W sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox: magda.cox@icomms.pl lub tel. 532 991 012.

Partnerzy