Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!
Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!
Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną – Konferencję komunikacji wewnętrznej. Już po raz 7. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży. Kliknij tutaj, by zobaczyć co działo się podczas poprzedniej edycji.
Łączy nas efektywna komunikacja wewnętrzna i chęć jej wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia wewnątrz organizacji.
Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:
Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.
Dla kogo?
Konferencja komunikacji wewnętrznej iComms jest doskonałym wydarzeniem w szczególności:
Dla menadżerów i specjalistów z działów Public Relations (PR) odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie.
Dla menadżerów i specjalistów z działów Human Resources (HR) wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie,
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.
Więcej informacji wkrótce
Podczas prelekcji opowiem o tym, jak przeprowadzałam ewaluację komunikacji wewnętrznej w organizacji. Pokażę Wam w krok po kroku, jak sprawdziłam, czy to co mamy działa, a jeśli nie – jak to zmienić. Ale co najważniejsze – z perspektywy zespołu realizującego cały proces samodzielnie – podzielę się swoim doświadczeniem i opowiem, z jakimi wyzwaniami się mierzyłam, z jakich narzędzi korzystałam i co się sprawdziło, a co niekoniecznie!
Będą fakty, będą przemyślenia i trochę danych, ale przede wszystkim odpowiedzi na pytania związane z Employee Advocacy w Social Mediach:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Dezinformacja to nie tylko problem mediów i polityki – coraz częściej przenika ona do świata biznesu, wpływając na decyzje, relacje i reputację firm. Aż 60% organizacji w USA i Europie obawia się kryzysów wywołanych manipulacją informacyjną, a 31% ofiar dezinformacji to osoby z sektora biznesowego.
Podczas wystąpienia dowiecie się:
To praktyczna sesja dla tych, którzy chcą nie tylko zrozumieć zjawisko dezinformacji, ale też skutecznie mu przeciwdziałać – zanim zaszkodzi ich organizacji.
Podczas mojego wystąpienia pokażę Ci:
🍽️ Przerwa lunchowa
W tej prelekcji opowiemy historię cyfrowej transformacji naszego intranetu – od przestarzałego portalu z początku lat 2000. do nowoczesnej, angażującej platformy PZU24 opartej na SharePoint Online. Dowiecie się, jak krok po kroku przeprowadziliśmy ten proces, z jakimi wyzwaniami się mierzyliśmy i jakie rozwiązania okazały się kluczowe.
Podzielimy się praktycznymi doświadczeniami, m.in.:
To opowieść o zmianie, współpracy i tworzeniu przestrzeni, która naprawdę wspiera pracowników.
Podczas tego wystąpienia dowiesz się:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Podczas tego wystąpienia poznasz:
Po moim wystąpieniu będziecie wiedzieć:
Podczas tego wystąpienia opowiem o tym, jak cyfrowy stres wpływa na pracowników i co możemy zrobić jako osoby odpowiedzialne za komunikację, by im realnie pomóc. Powiem, jak nadmiar informacji i powiadomień zaburza koncentrację, relacje i efektywność, a dodatkowo dowiecie się:
Zainspiruję Was do wprowadzenia prostych zmian, które poprawią dobrostan i jakość pracy w zespołach.
Myślisz o tym, żeby zacząć komunikować z pomocą filmów? Chcesz tworzyć swoje własne produkcje wewnątrz organizacji, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ten warsztat w praktyczny sposób wprowadzi Cię w świat wideo w komunikacji wewnętrznej byś z lekkością Spielberga zaczął opowiadać o tym, co dzieje się u Ciebie w firmie!
Podczas tego warsztatu dowiesz się:
Poznasz też:
Zapraszamy!
Warsztaty mają charakter praktyczny – wspólnie przeanalizujemy kluczowe elementy skutecznego intranetu i zastanowimy się, jak najlepiej dopasować je do potrzeb Twojej organizacji.
Przerwa lunchowa
Dołącz do grona ponad 150 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!
Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl
PAKIETY KONFERENCYJNE
EARLY BIRD (do 14.09) |
STANDARD | KLIENT iComms | |
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
1690 PLN netto |
1990 PLN netto |
1790 PLN netto |
Pakiet Premium: 2 dni konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
3390 PLN netto |
3990 PLN netto |
3590 PLN netto |
Pakiet Workshop: Warsztaty w 2 dniu konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
1990 PLN netto |
2290 PLN netto |
2061 PLN netto |
Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.
Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa
Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji. W sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox: magda.cox@icomms.pl lub tel. 532 991 012.
unikalna wiedza, cenna praktyka, networking
Adiunktka Uniwersytetu SWPS, współtwórczyni Central European Digital Media Observatory, asesorka European Fact-Checking Standards Network, członkini rady programowej Rady Reklamy, ekspertka Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Strateżka i doradczyni komunikacji biznesowej i medialnej: projektuje i wdraża rozwiązania z komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Autorka i producentka programów radiowych i telewizyjnych z obszaru biznesu i komunikacji.
Od dwóch lat pracuje w komunikacji wewnętrznej w PZU, wcześniej zajmowała się prowadzeniem kampanii marketingowych i obszarem ATL. Urodzona projekt menadżerka – największą satysfakcję daje jej praca, która łączy wiele obszarów i pozwala uczyć się nowych rzeczy. Teraz odpowiada za stworzenie i rozwijanie intranetu PZU w środowisku SharePoint Online – od budowania architektury informacji, przez koordynację zespołów projektowych i współpracę z interesariuszami, aż po szkolenie pracowników organizacji z korzystania z nowego narzędzia.
Miłośniczka długich spacerów, wycieczek rowerowych i lokalna patriotka. Z przekonaniem mówi, że Grodzisk Mazowiecki to najlepsze miejsce do życia.
Od ponad ćwierć wieku jestem związany z komunikacją – najpierw jako dziennikarz, później w PR, marketingu, a od 8 lat w obszarze employer brandingu. Prowadzę zarówno strategiczne projekty na poziomie Grupy Vattenfall, jak i lokalne inicjatywy. Tak zawodowo, jak i prywatnie najbardziej fascynuję się drugą osobą i rozmową z nią.
Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją, a od 4 lat specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektami marketingowymi, przez wiele lat była związana z trade marketingiem.
Praca w komunikacji wewnętrznej daje jej ogromną satysfakcję – to wyjątkowa okazja do poznawania różnych obszarów firmy, ludzi i miejsc. Ceni ją bardziej niż komunikację marketingową – za różnorodność, wszechstronność i codzienne wyzwania.
Największą radość czerpie z pracy z ludźmi i budowania relacji. Wraz z ludźmi przychodzą do niej historie, które same się opowiadają.
Prywatnie – mama nastolatki i opiekunka niesfornego pudla o wdzięcznym imieniu Neli.
Od dekady wspieram klientów w branży HR Tech, łącząc technologiczne narzędzia z realnymi potrzebami biznesu. Wierzę, że najlepsze rozwiązania zaczynają się od słuchania ludzi i ciągłego rozwoju — zespołu, klientów i siebie.
Trenerka, HR Business Partnerka i psycholog z 14-letnim doświadczeniem w komunikacji, EB, zarządzaniu ludźmi i wellbeingu.
Autorka pierwszego w Polsce workbooka o stresie cyfrowym „Wyloguj stres”. Pasjonuje się skokami spadochronowymi i tak powstał cykl „Z lotu HR-owca” na LinkedIn. Na jego podstawie pisze drugą książkę.
Kocha psy i góry.
Absolwentka studiów amerykanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego i studentka psychologii. W FDDS zajmuję się miękką częścią HRu – rekrutuje, wdraża nowe osoby do zespołu, organizuje szkolenia, dba o dostępną i spójną komunikację wewnętrzną. Ważnym obszarem jest dla niej również employer branding - pokazuje, jakim pracodawcą jest Fundacja. Mówi głośno o tym, że w FDDS nie ma owocowych czwartków, ale za to kultura organizacyjna jest najlepszym benefitem.
Idealny dzień pracy? W kontakcie z ludźmi, ale także ze sobą. Poza pracą uczy się szyć, uprawia sport i zwiedza świat.
Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji oraz Employer Brandingu. Laureatka prestiżowych nagród branżowych i wykładowczyni. W 2025 roku znalazła się na liście 25 liderek branży usług dla biznesu według Forbes Women.
Prywatnie pasjonatka muzyki na żywo, dobrych seriali oraz Muay Thai.
W Green Caffè Nero przeszedłem drogę od baristy do szefa komunikacji wewnętrznej i kultury firmy. Od jednej kawiarni i kilku osób w zespole do ponad 90 kawiarni i 1000 ludzi na pokładzie w kilku miastach w Polsce. Tworzyłem struktury komunikacji, employer brandingu oraz szkoleń.
Jestem zawsze blisko ludzi, ciągle szukam nowych oraz skuteczniejszych dróg do osiągania celów. Bardzo mocno wierzę w to, że wysokie standardy etyczne oraz dialog prowadzą do sukcesów. Pomagam w rozwoju ludzi, budowaniu relacji, a także znajdywaniu satysfakcjonujących rozwiązań dla zespołów. Lubię sprawiać, aby każdy dzień był lepszy oraz traktować w życiu prywatnym i zawodowym wszystkich tak, jak sam bym chciał być traktowany.
Po pracy można często spotkać mnie jako widza w teatrze – uwielbiam musicale! – tak samo jak włoską kuchnię i kulturę.
Pomaga oswoić zmiany w świecie M365. Od nauczycielki do Specjalistki ds. Cyfrowego Miejsca Pracy i Rozwiązań Microsoft 365. Tłumaczy techniczny język na ludzki, wdraża Copilota, odpowiada za komunikację wewnętrzną i edukację pracowników.
Po godzinach piecze i trenuje – dla równowagi.
Od prawie 8 lat zajmuje się komunikacją w firmie produkcyjnej, wcześniej realizowała projekty marketingowe i eventowe. Największą satysfakcję daje jej praca przy projektach CSR, w których realizuje swoją potrzebę działania z sensem.
Ostatnio ukończyła studia podyplomowe z Psychologii Zarządzania i rozpoczęła nową rolę jako trener.
Baterie ładuje na stoku, w siodle i w drodze w nowe miejsca.
Leśnik, PR-owiec, specjalista od komunikacji korporacyjnej. Od 10 lat związany z Lasami Państwowymi, w których od 5 lat zajmuje się komunikacją wewnętrzną. W pracy kieruje się zasadą: „Skuteczność komunikacji mierzę tym, jak rozumie ją odbiorca”. Prywatnie myrmekolog, miłośnik kolei, planszówkowicz.