II edycja konferencji iComms

największe wydarzenie dedykowane osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną w organizacjach. Jedyna konferencja, podczas której prezentujemy najlepsze case’y, trendy oraz narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną w różnych organizacjach.

tematyka

Największa i najbardziej praktyczna konferencja o komunikacji wewnętrznej w Polsce. W programie trendy i inspiracje w obszarze komunikacji wewnętrznej (storytelling, podcasty, video), zmieniająca się rola i zadania komunikacji w firmach (podejście, nowe kompetencje) oraz praktyczne case’y prezentowane przez praktyków m.in. z Zalando, GlaxoSmithKline, Żabki…. Tutaj dowiesz się jaka komunikacja działa w innych firmach i przygotujesz się na nadchodzące wyzwania!

dla kogo

Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach

2
dni (konferencja + warsztaty)
12
wystąpień praktyków, tylko ekspercka wiedza, zero sprzedażowych prezentacji!
4
4 praktyczne warsztaty
120
praktyków komunikacji wewnętrznej

unikalna wiedza

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy, m.in. Paweł Tkaczyk –  autor i uznany ekspert m.in. w zakresie storytellingu , Sarah Cordivano z Zalando odpowiedzialna za wdrażanie rozwiązań w obszarze Diversity & Inclusion, w tym standardów komunikacji, Paweł Kwiatkowski – w latach 2000 – 2016 dyrektor ds. korporacyjnych, członek zespołu zarządzającego Kompanii Piwowarskiej oraz szef ds. mediów SABMiller Europe, w latach 2016 – 2019 Sekretarz Generalny Danone w Polsce, Krajach Bałtyckich i Skandynawii, odpowiedzialny za komunikację, public affairs, dział prawny i compliance, który opowie o zmieniającej się roli i potencjale komunikacji wewnętrznej w strukturach firmy.

cenna praktyka

W drugim dniu konferencji każdy z uczestników uczestniczy w 2 warsztatach które wybiera spośród 4 dostępnych tematów: storytelling w komunikacji wewnętrznej, podcasty w komunikacji wewnętrznej, warsztat przygotowywania materiałów video, analiza indywidualnych stylów komunikacji Neurocolor.
Mniejsze grupy warsztatowe oraz praktyczne doświadczenie prowadzących pozwolą uczestnikom wzmocnić swoje kompetencje i tym samym lepiej przygotować się na nadchodzące wyzwania.

AGENDA

8:30 – 9:00

Rejestracja

9:00 – 9:30

Komunikacja wewnętrzna – dane, trendy, …

  • Stan komunikacji wewnętrznej w Polsce i na świecie – dane z badań i raportów.
  • Trendy i wyzwania dla osób odpowiedzialnych za komunikację.
  • Zmieniająca się rola i zadania działów komunikacji.
  • I jeszcze kilka słów o misji…
Adriana Borucka
Adriana Borucka
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint
9:30 – 10:00

Jak każdego dnia słuchać pracowników i komunikować w dialogu

Budowanie zaangażowania i komunikacja dwustronna w GSK: -case study z 2 perspektyw: fabryki i IT

  • Czy sformalizowane spotkania to już przeszłość i jak budujemy kulturę dialogu w GSK?
  • Case study fabryki: kaskada  vs case study IT: Let’s talk
  • Workplace – jak wdrożyliśmy to narzędzie i dlaczego u nas działa? 😉
Marcelina Mrugalska
Marcelina Mrugalska
Communication Specialist
Marta Glazer
Marta Glazer
Senior Internal Communication Specialist
10:00 – 10:30

Zmień frustrację pracowników w innowację

  • Jak poprzez technologię zaangażować pracowników we wspólne doskonalenie firmy?
  • O przekłuwaniu codziennych frustracji w innowacyjne pomysły.
  • Oblicz ile zyska Twoja firma dzięki wykorzystaniu potencjału wszystkich pracowników w firmie do realizacji wspólnych celów.
  • Jak sprawić, aby doskonalenie było dobrą zabawą?
Bartosz Długokęcki
Bartosz Długokęcki
Sherlock Waste
10:30 – 11:00

Przerwa

11:00 – 11:30

Jak wdrożyliśmy Office 365, którego pracownicy lubią i wykorzystują.

Anna Jarzębowska
Anna Jarzębowska
Żabka Polska
11:30 – 12:00

Jak budować pozycję działu komunikacji w organizacji - transformacja od „nice to have” do „must have”

Trzy najczęściej spotykane błędy popełniane przez dział komunikacji w firmie to:

#1 Budowanie wspaniałych planów komunikacji, tyle, że odrębnych od agendy biznesowej
#2 Brak odpowiednich kompetencji biznesowych pracowników działu komunikacji oraz,…
#3 …paradoksalnie, brak determinacji w budowaniu własnej, silnej pozycji.

Dowiedz się jak tych błędów uniknąć a przy spełnieniu kilku prostych warunków, sprawić, że dział komunikacji stanie się oczkiem w głowie zarządu każdej firmy!

Paweł Kwiatkowski
Paweł Kwiatkowski
założyciel agencji Flower Power
12:00 - 12:45

O trudnej sztuce utrzymania uwagi, czyli wykorzystaj storytelling w komunikacji wewnętrznej

Komunikowanie do pracowników jest trudne z kilku powodów:
  • często myślą, że wiedzą, zanim im dokładnie wytłumaczymy,
  • mogą mieć negatywne nastawienie do „centrali”,
  • nie zwracają uwagi na wewnątrzfirmowe kanały komunikacji.
Poznaj narzędzia i metody, dzięki którym zaczniesz zgarniać o wiele więcej uwagi Twoich odbiorców, niż udawało Ci się do tej pory. Porozmawiamy o lukach informacyjnych, myśleniu magicznym i walucie społecznej. Wyjdziesz z garścią inspiracji i workiem nowych pomysłów, gwarantuję.
Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk
strateg, właściciel agencji Midea, autor dwóch bestsellerowych książek i mówca publiczny
12:45 – 13:45

Lunch

13:45 – 14:30

The Value and Power of Inclusive Communication

  • The concept of inclusive communication and the value it brings to your organization 
  • Prioritizing inclusive communication is a powerful tool to successfully reach your audience and engage ALL of your employees in an authentic way 
  • Languages spokengender (including trans and nonbinary), background and more elements that must be considered 
Sarah Cordivano
Sarah Cordivano
Senior Diversity & Inclusion Officer Zalando SE
14:30 – 15:00

Programy angażujące dla pracowników bez dostępu do maila

Jak angażować pracowników bez dostępu do maila:

  • Od dialogu z pracownikami
  • Przez działanie dla pracowników
  • Po oddziaływanie pracowników

Aby inicjatywy rodziły się „na dole”, a nie były zsyłane „z góry”.

Klaudyna Polanowska
Klaudyna Polanowska
head of group PR, rzecznik prasowy
Jakub Krzewina
Jakub Krzewina
group CSR & Internal Communication Manager
15:00 – 15:30

Intranetowe success & fuckup stories − jak zbudować intranet, z którego chce się korzystać?

Trafny insight, odpowiadający na niego pomysł, świetny zespół projektowy i odpowiednio duży budżet − początki tworzenia naszego intranetu brzmią jak przepis na sukces. Dziś, patrząc z perspektywy kilku lat, wiemy które z naszych strategii się sprawdziły, co nam nie wyszło, i w czym leży prawdziwy sukces tego narzędzia, które mimo znacznych zmian w strukturze firmy i 10-krotnego wzrostu liczby użytkowników niezmiennie angażuje, motywuje i integruje nasz zespół.

Anna Czajkowska
Anna Czajkowska
dyrektor ds. komunkacji wewnętrznej i kultury organizacyjnej
15:30 – 16:00

Kawa

16:00 – 16:30

Nie ma działania bez energii. Jak zwiększać wydolność fizyczną, emocjonalną i mentalną pracowników w obliczy rosnących wymagań?

  • O najnowszych wynikach badania Human Power „Mental Master” oraz „Age Power” – dowiedz się, na ile sposób, w jaki funkcjonuje większość pracowników i menadżerów jest adekwatny do wymogów, jakie stawia przed nimi rzeczywistość.
  • 10 najważniejszych czynników, które mają kluczowy wpływ na poziom skuteczności i efektywności działania pracowników – w jaki sposób organizacje je wspierają, a na ile sabotują.
  • Przykładowe rozwiązania (na poziomie indywidualnym i systemowym), które wspierają świadome zarządzanie energią pracowników w organizacji.

 

 

Małgorzata Czernecka
Małgorzata Czernecka
CEO, strateg i ekspert w obszarze zarządzania energią pracowników
16:30 – 17:00

W grupie siła – czyli jak zbudowaliśmy społeczność komunikatorów wewnętrznych w firmie

Klaudia Getka
Klaudia Getka
specjalista ds. administracji i komunikacji
17:00 – 17:30

Budowanie długoterminowych relacji z kadrą menadżerską i aktywne angażowanie liderów w działania komunikacji wewnętrznej

Aleksandra Danilewicz
Aleksandra Danilewicz
specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
8:30 – 9:00

Poranny networking i kawa

9:00 – 12:00

Warsztat nr I: Storytelling w komunikacji wewnętrznej

Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk
strateg, właściciel agencji Midea, autor dwóch bestsellerowych książek i mówca publiczny
9:00 – 12:00

Warsztat nr II: Wykorzystaj podcasty w komunikacji wewnętrznej – praktyczny warsztat

Marek Jankowski
Marek Jankowski
podcaster, przedsiębiorca, autor książek „Mała wielka firma” i „Pułapki small biznesu”
9:00 – 12:00

Warsztat nr III: Sztuka nagrywania i montowania video, które wzmocni przekaz do pracowników

Tomasz Zienkiewicz
Tomasz Zienkiewicz
fotograf, prowadzi warsztaty foto i video, właściciel w zieniu.pl
9:00 – 12:00

Warsztat nr IV: Na podstawie indywidualnego testu kompetencji komunikacyjnych NeuroColor, poznaj swój indywidualny styl komunikacji i dowiedz się w jaki sposób skuteczniej komunikować się i lepiej angażować innych w swoje działania.

Adriana Borucka
Adriana Borucka
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint
12:00 – 13:00

Przerwa

13:00 – 16:00

Warsztat nr I: Storytelling w komunikacji wewnętrznej

Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk
strateg, właściciel agencji Midea, autor dwóch bestsellerowych książek i mówca publiczny
13:00 – 16:00

Warsztat nr II: Wykorzystaj podcasty w komunikacji wewnętrznej – praktyczny warsztat

Marek Jankowski
Marek Jankowski
podcaster, przedsiębiorca, autor książek „Mała wielka firma” i „Pułapki small biznesu”
13:00 – 16:00

Warsztat nr III: Sztuka nagrywania i montowania video, które wzmocni przekaz do pracowników

Tomasz Zienkiewicz
Tomasz Zienkiewicz
fotograf, prowadzi warsztaty foto i video, właściciel w zieniu.pl
13:00 – 16:00

Warsztat nr IV: Na podstawie indywidualnego testu kompetencji komunikacyjnych NeuroColor, poznaj swój indywidualny styl komunikacji i dowiedz się w jaki sposób skuteczniej komunikować się i lepiej angażować innych w swoje działania.

Adriana Borucka
Adriana Borucka
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint

Prelegenci

Sarah Cordivano
Zalando SE
Senior Diversity & Inclusion Officer Zalando SE
Paweł Tkaczyk
Midea sp. z o.o.
strateg, właściciel agencji Midea, autor dwóch bestsellerowych książek i mówca publiczny
Marek Jankowski
Mała Wielka Firma
podcaster, przedsiębiorca, autor książek „Mała wielka firma” i „Pułapki small biznesu”
Anna Jarzębowska
head of Internal Communication and CSR
Żabka Polska
Paweł Kwiatkowski
Flower Power
założyciel agencji Flower Power
Małgorzata Czernecka
Human Power
CEO, strateg i ekspert w obszarze zarządzania energią pracowników
Klaudia Getka
Coloplast Business Centre
specjalista ds. administracji i komunikacji
Anna Czajkowska
Publicis Groupe Poland
dyrektor ds. komunkacji wewnętrznej i kultury organizacyjnej
Jakub Krzewina
Raben Group
group CSR & Internal Communication Manager
Klaudyna Polanowska
Raben Group
head of group PR, rzecznik prasowy
Aleksandra Danilewicz
British-American Tobacco Polska S.A
specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
Marta Glazer
GSK Poland
Senior Internal Communication Specialist
Adriana Borucka
PinPoint, iComms
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint
Marcelina Mrugalska
GSK Poland
Communication Specialist
Tomasz Zienkiewicz
zieniu.pl
fotograf, prowadzi warsztaty foto i video, właściciel w zieniu.pl
Bartosz Długokęcki
CEO
Sherlock Waste

Spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej

Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!

Zarejestruj się

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4

kontakt

Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

koszt udziału

przy zgłoszeniu udziału do 30.06.2020

1000 PLN netto

(konferencja dzień 1)

2100 PLN netto

(konferencja dzień 1 + warsztaty dzień 2)

 

przy zgłoszeniu udziału do 10.09.2020
1100 PLN netto (konferencja dzień 1)
2300 PLN netto (konferencja dzień 1 + warsztaty dzień 2)

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

lokalizacja konferencji

BRAIN EMBASSY
al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa

Zobacz na mapie