II edycja konferencji iComms

największe wydarzenie dedykowane osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną w organizacjach. Jedyna konferencja, podczas której prezentujemy najlepsze case’y, trendy oraz narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną w różnych organizacjach.

tematyka

Największa i najbardziej praktyczna konferencja o komunikacji wewnętrznej w Polsce. O nowej roli i potencjale komunikacji wenętrznej w czasach covid-19.
W programie również trendy i inspiracje w obszarze komunikacji wewnętrznej (storytelling, podcasty, video), zmieniająca się rola i zadania komunikacji w firmach (podejście, nowe kompetencje) oraz praktyczne case’y prezentowane przez praktyków.

dla kogo

Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach

2
dni (konferencja + warsztaty)
14
wystąpień praktyków + debata ekspercka
4
4 praktyczne warsztaty
120
praktyków komunikacji wewnętrznej

unikalna wiedza

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy, m.in. Paweł Tkaczyk –  autor i uznany ekspert m.in. w zakresie storytellingu , Sarah Cordivano z Zalando odpowiedzialna za wdrażanie rozwiązań w obszarze Diversity & Inclusion, w tym standardów komunikacji, Paweł Kwiatkowski – w latach 2000 – 2016 dyrektor ds. korporacyjnych, członek zespołu zarządzającego Kompanii Piwowarskiej oraz szef ds. mediów SABMiller Europe, w latach 2016 – 2019 Sekretarz Generalny Danone w Polsce, Krajach Bałtyckich i Skandynawii, odpowiedzialny za komunikację, public affairs, dział prawny i compliance, który opowie o zmieniającej się roli i potencjale komunikacji wewnętrznej w strukturach firmy.

cenna praktyka

W drugim dniu konferencji każdy z uczestników uczestniczy w 2 warsztatach które wybiera spośród 4 dostępnych tematów: storytelling w komunikacji wewnętrznej, podcasty w komunikacji wewnętrznej, warsztat przygotowywania materiałów video, analiza indywidualnych stylów komunikacji Neurocolor.
Mniejsze grupy warsztatowe oraz praktyczne doświadczenie prowadzących pozwolą uczestnikom wzmocnić swoje kompetencje i tym samym lepiej przygotować się na nadchodzące wyzwania.

AGENDA

8:30 – 9:00

Networking online

9:00 – 9:30

Powitanie oraz prezentacha najnowszych danych, trendów oraz nowych wyzwań dla komunikacji wewnętrznej w obliczu COVID-19.

  • Stan komunikacji wewnętrznej w Polsce i na świecie – dane z badań i raportów.
  • Trendy i wyzwania dla osób odpowiedzialnych za komunikację.
  • Zmieniająca się rola i zadania działów komunikacji.
  • I jeszcze kilka słów o misji…
Adriana Borucka
Adriana Borucka
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint
9:30 – 10:00

Jak każdego dnia słuchać pracowników i komunikować w dialogu

Budowanie zaangażowania i komunikacja dwustronna w GSK: -case study z 2 perspektyw: fabryki i IT

  • Czy sformalizowane spotkania to już przeszłość i jak budujemy kulturę dialogu w GSK?
  • Case study fabryki: kaskada  vs case study IT: Let’s talk
  • Workplace – jak wdrożyliśmy to narzędzie i dlaczego u nas działa? 😉
Marcelina Mrugalska
Marcelina Mrugalska
Communication Specialist
Marta Glazer
Marta Glazer
Senior Internal Communication Specialist
9:30 – 10:00

Prezentacja wyników raportu Digital Employee Experience by Workai

10:30 - 10:40

Czas na przejście pomiędzy sesjami + przerwa ruchowa z Arkadiuszem Martyniukiem

10:40 - 11:10

Jak wdrożyliśmy nowe narzędzie komiunikacji, które pracownicy lubią i wykorzystują.

Anna Jarzębowska
Anna Jarzębowska
Żabka Polska
10:40 - 11:10

Zmień frustrację pracowników na innowację

  • Jak poprzez technologię zaangażować pracowników we wspólne doskonalenie firmy?
  • O przekłuwaniu codziennych frustracji w innowacyjne pomysły.
  • Oblicz ile zyska Twoja firma dzięki wykorzystaniu potencjału wszystkich pracowników w firmie do realizacji wspólnych celów.
  • Jak sprawić, aby doskonalenie było dobrą zabawą?
Bartosz Długokęcki
Bartosz Długokęcki
Sherlock Waste
11:10 - 11:20

Przerwa kawowa

11:20 - 11:50

Jak budować pozycję działu komunikacji w organizacji - transformacja od „nice to have” do „must have”

Trzy najczęściej spotykane błędy popełniane przez dział komunikacji w firmie to:

#1 Budowanie wspaniałych planów komunikacji, tyle, że odrębnych od agendy biznesowej
#2 Brak odpowiednich kompetencji biznesowych pracowników działu komunikacji oraz,…
#3 …paradoksalnie, brak determinacji w budowaniu własnej, silnej pozycji.

Dowiedz się jak tych błędów uniknąć a przy spełnieniu kilku prostych warunków, sprawić, że dział komunikacji stanie się oczkiem w głowie zarządu każdej firmy!

Paweł Kwiatkowski
Paweł Kwiatkowski
założyciel agencji Flower Power
11:20 - 11:50

Programy angażujące dla pracowników bez dostępu do maila

Jak angażować pracowników bez dostępu do maila:

  • Od dialogu z pracownikami
  • Przez działanie dla pracowników
  • Po oddziaływanie pracowników

Aby inicjatywy rodziły się „na dole”, a nie były zsyłane „z góry”.

Klaudyna Polanowska
Klaudyna Polanowska
head of group PR, rzecznik prasowy
Jakub Krzewina
Jakub Krzewina
group CSR & Internal Communication Manager
11:50 - 12:00

Czas na przejście pomiędzy sesjami + przerwa ruchowa z Arkadiuszem Martyniukiem

12:00 - 12:30

O trudnej sztuce utrzymania uwagi, czyli wykorzystaj storytelling w komunikacji wewnętrznej

Komunikowanie do pracowników jest trudne z kilku powodów:
  • często myślą, że wiedzą, zanim im dokładnie wytłumaczymy,
  • mogą mieć negatywne nastawienie do „centrali”,
  • nie zwracają uwagi na wewnątrzfirmowe kanały komunikacji.
Poznaj narzędzia i metody, dzięki którym zaczniesz zgarniać o wiele więcej uwagi Twoich odbiorców, niż udawało Ci się do tej pory. Porozmawiamy o lukach informacyjnych, myśleniu magicznym i walucie społecznej. Wyjdziesz z garścią inspiracji i workiem nowych pomysłów, gwarantuję.
Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk
strateg, właściciel agencji Midea, autor dwóch bestsellerowych książek i mówca publiczny
12:00 - 12:30

Jak działy komunikacji mogą zarządzać tematem szczęcia w pracy?

  • czym jest hapiness at work?
  • dlaczego duże firmy decydują się na powołanie funkcji happiness managera?
  • jakie korzyści dla pracowników przynosą działania nastawione na budowanie szczęścia w miejscu pracy?
  • kika praktyk wdrażania szczęścia w pracy dla praktyków komunikacji wewnętrznej!
Katarzyna Kern
Katarzyna Kern
założycielka
12:30 - 13:00

Przerwa lunchowa

13:00 - 13:30

The Value and Power of Inclusive Communication

  • The concept of inclusive communication and the value it brings to your organization 
  • Prioritizing inclusive communication is a powerful tool to successfully reach your audience and engage ALL of your employees in an authentic way 
  • Languages spokengender (including trans and nonbinary), background and more elements that must be considered 
Sarah Cordivano
Sarah Cordivano
Senior Diversity & Inclusion Officer Zalando SE
13:00 - 13:30

W jaki sposób epidemia COVID wymusiła zmiane podejscia w dbaniu o wellbeing pracowników?

  • o czynnikach ryzyka, które w głównej mierze powodują zwolnienia lekarskie
  • jakie działania można wdrożyć w firmie, aby realnie poprawić samopoczucie pracowników w sferze fizycznej
  • co zrobić, aby rzeczywiście zaktywizować fizycznie pracowników
Arkadiusz Martyniuk
Arkadiusz Martyniuk
założyciel
13:30 - 13:40

Czas na przejście pomiędzy sesjami + przerwa ruchowa z Arkadiuszem Martyniukiem

13:40 - 14:10

Transparentność i otwarty dostęp do informacji – czego jako komunikatorzy możemy się uczyć ze szwedzkiego modelu komunikacji.

  • Czy lepiej poinformowana społeczność jest bardziej odpowiedzialna?
  • Mniej zakazów, większa dyscyplina – jaki zadziałał szwedzki model komunikacji w pandemii COVID-19
Magorzata Dobosz
Magorzata Dobosz
head of Corporate Communications and Marketing w Siemens Poland
13:40 - 14:10

Budowanie długoterminowych relacji z kadrą menadżerską i aktywne angażowanie liderów w działania komunikacji wewnętrznej

Aleksandra Danilewicz
Aleksandra Danilewicz
specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
14:10 - 14:20

Przerwa kawowa

14:20 - 14:50

Praktyka ze świata polityki - jak budować społeczność wokół idei

szczegóły wkrótce

14:20 - 14:50

Nie ma działania bez energii. Jak zwiększać wydolność fizyczną, emocjonalną i mentalną pracowników w obliczy rosnących wymagań?

  • O najnowszych wynikach badania Human Power „Mental Master” oraz „Age Power” – dowiedz się, na ile sposób, w jaki funkcjonuje większość pracowników i menadżerów jest adekwatny do wymogów, jakie stawia przed nimi rzeczywistość.
  • 10 najważniejszych czynników, które mają kluczowy wpływ na poziom skuteczności i efektywności działania pracowników – w jaki sposób organizacje je wspierają, a na ile sabotują.
  • Przykładowe rozwiązania (na poziomie indywidualnym i systemowym), które wspierają świadome zarządzanie energią pracowników w organizacji.
Małgorzata Czernecka
Małgorzata Czernecka
CEO, strateg i ekspert w obszarze zarządzania energią pracowników
14:50 - 15:00

Czas na przejście pomiędzy sesjami + przerwa ruchowa z Arkadiuszem Martyniukiem

15:00 - 15:30

Intranetowe success & fuckup stories − jak zbudować intranet, z którego chce się korzystać?

Trafny insight, odpowiadający na niego pomysł, świetny zespół projektowy i odpowiednio duży budżet − początki tworzenia naszego intranetu brzmią jak przepis na sukces. Dziś, patrząc z perspektywy kilku lat, wiemy które z naszych strategii się sprawdziły, co nam nie wyszło, i w czym leży prawdziwy sukces tego narzędzia, które mimo znacznych zmian w strukturze firmy i 10-krotnego wzrostu liczby użytkowników niezmiennie angażuje, motywuje i integruje nasz zespół.

Anna Czajkowska
Anna Czajkowska
dyrektor ds. komunkacji wewnętrznej i kultury organizacyjnej
15:00 - 15:30

W grupie siła – czyli jak zbudowaliśmy społeczność komunikatorów wewnętrznych w firmie

Klaudia Getka
Klaudia Getka
specjalista ds. administracji i komunikacji
15:30 - 15:40

Przerwa kawowa

15:40 - 16:10

Case Bank

szczegóły wkrótce

15:40 - 16:10

Jak projektować innowacje w komunikacji wewnętrznej

szczegóły wkrótce

16:10 - 16:40

Czas na przejście pomiędzy sesjami + przerwa ruchowa z Arkadiuszem Martyniukiem

szczegóły wkrótce

16:20 - 17:00

Debata ekspercka: Empatia i postawy odpowiedzialnościowe u pracowników jako odpowiedź na obecnie pojawiające się wyzwania.

Sytuacja epidemiczna w Polsca i na świecie pokazała nam nowe wyzwanie jakim jest dbanie o wzajemne bezpieczeństwo, odpowiedzialność za społeczność. W społeczeństwie widać polaryzaję stanowisk w kwestiach obaw przed koronawirusem. Jak w takiej sytuacji powinny reagować firmy?  W jaki sposób zadbać o wzajemne zrozumienie, poszanowanie i dążenie do rozwiązań odpowiadających na potrzeby różnych grup?

Podczas tej debaty nasi eksperci poruszą takie kwestie jak nowe wyzwania firm związane z wykluczeniem ze względu na prace zdalną, opiekę nad dziećmi czy osobami starszymi, ale także obawami o własne zdrowie. Zastanowimy się także jak najlepiej możemy wykorzystać obecny moment do wzmocnienia więzi, zbudowania społeczności w firmie, która dba o wspólne dobro.

8:30 – 9:00

Poranny networking i kawa

9:00 – 12:00

Warsztat nr I: Storytelling w komunikacji wewnętrznej

Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk
strateg, właściciel agencji Midea, autor dwóch bestsellerowych książek i mówca publiczny
9:00 – 12:00

Warsztat nr III: Sztuka nagrywania i montowania video, które wzmocni przekaz do pracowników

Tomasz Zienkiewicz
Tomasz Zienkiewicz
fotograf, prowadzi warsztaty foto i video, właściciel w zieniu.pl
9:00 – 12:00

Warsztat nr II: Wykorzystaj podcasty w komunikacji wewnętrznej – praktyczny warsztat

Marek Jankowski
Marek Jankowski
podcaster, przedsiębiorca, autor książek „Mała wielka firma” i „Pułapki small biznesu”
9:00 – 12:00

Warsztat nr IV: Na podstawie indywidualnego testu kompetencji komunikacyjnych NeuroColor, poznaj swój indywidualny styl komunikacji i dowiedz się w jaki sposób skuteczniej komunikować się i lepiej angażować innych w swoje działania.

Adriana Borucka
Adriana Borucka
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint
12:00 – 13:00

Przerwa

13:00 – 16:00

Warsztat nr I: Storytelling w komunikacji wewnętrznej

Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk
strateg, właściciel agencji Midea, autor dwóch bestsellerowych książek i mówca publiczny
13:00 – 16:00

Warsztat nr III: Sztuka nagrywania i montowania video, które wzmocni przekaz do pracowników

Tomasz Zienkiewicz
Tomasz Zienkiewicz
fotograf, prowadzi warsztaty foto i video, właściciel w zieniu.pl
13:00 – 16:00

Warsztat nr II: Wykorzystaj podcasty w komunikacji wewnętrznej – praktyczny warsztat

Marek Jankowski
Marek Jankowski
podcaster, przedsiębiorca, autor książek „Mała wielka firma” i „Pułapki small biznesu”
13:00 – 16:00

Warsztat nr IV: Na podstawie indywidualnego testu kompetencji komunikacyjnych NeuroColor, poznaj swój indywidualny styl komunikacji i dowiedz się w jaki sposób skuteczniej komunikować się i lepiej angażować innych w swoje działania.

Adriana Borucka
Adriana Borucka
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint

Prelegenci

Sarah Cordivano
Zalando SE
Senior Diversity & Inclusion Officer Zalando SE
Magorzata Dobosz
Siemens
head of Corporate Communications and Marketing w Siemens Poland
Paweł Tkaczyk
Midea sp. z o.o.
strateg, właściciel agencji Midea, autor dwóch bestsellerowych książek i mówca publiczny
Marek Jankowski
Mała Wielka Firma
podcaster, przedsiębiorca, autor książek „Mała wielka firma” i „Pułapki small biznesu”
Anna Jarzębowska
head of Internal Communication and CSR
Żabka Polska
Paweł Kwiatkowski
Flower Power
założyciel agencji Flower Power
Klaudia Getka
Coloplast Business Centre
specjalista ds. administracji i komunikacji
Katarzyna Kern
Kasia Kern
założycielka
Małgorzata Czernecka
Human Power
CEO, strateg i ekspert w obszarze zarządzania energią pracowników
Anna Czajkowska
Publicis Groupe Poland
dyrektor ds. komunkacji wewnętrznej i kultury organizacyjnej
Arkadiusz Martyniuk
Rehealthy
założyciel
Jakub Krzewina
Raben Group
group CSR & Internal Communication Manager
Klaudyna Polanowska
Raben Group
head of group PR, rzecznik prasowy
Aleksandra Danilewicz
British-American Tobacco Polska S.A
specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
Adriana Borucka
PinPoint, iComms
założycielka agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint
Marta Glazer
GSK Poland
Senior Internal Communication Specialist
Marcelina Mrugalska
GSK Poland
Communication Specialist
Tomasz Zienkiewicz
zieniu.pl
fotograf, prowadzi warsztaty foto i video, właściciel w zieniu.pl
Bartosz Długokęcki
CEO
Sherlock Waste

Spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej

Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!

Zarejestruj się

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4

kontakt

Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

PAKIETY KONEFERNCYJNE

PAKIET  STANDARD:

  • udział w konferencji on-line (1 sesja do wyboru z 2 równoległych streamów)
  • udział w debacie online
  • networking z innymi uczestnikami (online, live)
  • możliwość zadawania pytań prelegentom w sesjach Q&A (online, live)
  • dostęp do prezentacji po konferencji

Cena: 590 PLN netto

PAKIET PREMIUM

  • udział w konferencji on-line (1 sesja do wyboru z 2 równoległych streamów)
  • udział w debacie online
  • networking z innymi uczestnikami (online)
  • możliwość zadawania pytań prelegentom w sesjach Q&A
  • dostęp do prezentacji po konferencji
  • dostep do materiałów video z całej konferencji (z 2 streamów) przez okres 30 dni

Cena: 1090 PLN netto

WARSZTATY

  • udział 1 osoby w 2 wybranych warsztatach w dniu 9.10.2020
  • dostęp do materiałów warsztatowych

Cena: 1190 PLN netto

 

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

lokalizacja konferencji

PLATORMA ON-LINE

  • prelekcje w formie video (2 równoległe streamy)
  • networking online
  • możliwość zadawania pytań w sesjach Q&A
  • dostęp do materiałów video po konferencji (w pakiecie PREMIUM)
  • prezentacje partnerów (rozwiązania dla komunikacji wewnętrznej)
  • możliwość umówienia się na prezentacje indywidualne z partnerami
  • możliwość skorzystania z ofert specjalnych partnerów