Konferencja iComms_ – spotkanie praktyków komunikacji i HR

Warszawa, 23 maja 2019

Konferencja iComms to jedyna konferencja, podczas której prezentujemy najlepsze case’y, trendy oraz narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną w różnych organizacjach.

SPRAWDŹ PROGRAM!

Cena: 690 PLN*

przy zgłoszeniu do 31.03.2019

Cena: 790 PLN*

przy zgłoszeniu do 30.04.2019

Cena: 890 PLN*

przy zgłoszeniu do 23.05.2019
Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.
*/ cena nie zawiera podatku VAT
ZAREJESTRUJ SIĘ!

Tematyka:

  • trendy i inspiracje w obszarze komunikacji wewnętrznej i liderskiej

  • najlepsze case study takich firm jak ING, Roche, Amica, Skanska, 10Clouds

  • przegląd narzędzi on-line  wspierających komunikację z pracownikami, także w zespołach rozproszonych

  • sesje wymiany dobrych praktyk pomiędzy uczestnikami

  • employee experience a komunikacja wewnętrzna

Dla kogo?

  • Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną

  • Dla menadżerów i specjalistów z działów HR odpowiedzialnych za procesy komunikacji wewnętrznej w firmie

  • Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami

  • Dla osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych rozwiązań z obszaru IT w komunikacji wewnętrznej

Konferencja iComms_ fala
ZAREJESTRUJ SIĘ!
  • 8:30 – 9.00 / Rejestracja

  • 9:00/ Powianie uczestników i rozpoczęcie konferencji

  • 9:15 / Jak skutecznie wdrażać narzędzia komunikacji wewnętrznej w dużej organizacji?  – case study Amica/

    Malwina Frydrychowicz, kierownik ds. komunikacji i CSR, Grupa Amica

  • 9.45 / Jak wykorzystać grywalizację by razem być lepszymi? – case study Grupa Skanska/

    Małgorzata Dobosz, menadżer zespołu komunikacji, Skanska S.A.

    Przeniesienie kilku spółek grupy do wspólnego biura to doskonała okazja, by zacząć lepiej współpracować. W Skanska użyliśmy grywalizacji, by osiągnąć założone cele:

    • Stworzyć nową społeczność opartą na naszych wartościach
    • Przezwyciężyć strach i naturalną niechęć towarzyszącą przeprowadzce do nowego biura
  • 10.15 / Czy chatbot w komunikacji wewnętrznej to faktycznie taka świetna sprawa? Ja uważam, że tak! – case study ING Bank Śląski /

    Krzysztof Sodowski, specjalista ds komunikacji, ING Bank Śląski

    • Kto pierwszy zrozumiał, że do swojego zespołu musi zatrudnić chatbota?
    • kINGa – czym jest i kim nie jest?
    • „kINGa ile masz lat?” „Mój dokładny wiek to 4 lata i 1 tydzień. Wiele się w tym czasie nauczyłam.”
    • Inni robią to tak, my robimy to inaczej. Kto ma rację?
  • 10.45 – 11.15 / Przerwa kawowa

  • 11.15 / Jak zaktywizowaliśmy pracowników, aby budowali markę firmy m.in. na LinkedIn? – case study Roche /

    Aleksandra Ossowska, HR head , Roche IT Global Solutions

    • Employer branding oparty na mocnych stronach pracowników
    • Jak angażować pracowników w aktywności Employer Branding?
    • Pracownicy jako Ambasadorzy Marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji
    • Jak budować markę pracodawcy, którą pokochają Millenialsi?
  • 11.45 / Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za komunikację wewnętrzną w zespole menadżerskim – case study 10Clouds /

    Małgorzata Pietraszewska, head of People, 10Clouds 

    • Jak zaangażować managerów w komunikację wewnętrzną?
    • Zwrot z inwestycji w komunikację
    • Rola zaufania w komunikacji liderskiej
    • Jak budować zaangażowanie pracowników za pomocą komunikacji
  • 12:15 / Digital workplace a komunikacja wewnętrzna. Co jest czym i czy nie jest tym samym? /

    Aleksander Sala, founder & CEO, Kolibro / partner zarządzający, Sala&Co!

    • Jak zasponsorować randki pracownikom – czyli Tinder w Intranecie?
    • Masz wypadek, zawsze proś o zawiezienie do szpitala z Intranetem. Historie z Włoskiego Tyrolu!
    • Wzór na pozbycie się 80% maili? A może… dlaczego prezes francuskiej korporacji nie chciał zarabiać 256 000 złotych za dzień?
    • Uwarunkowania osiągania celów we wdrożeniu systemów komunikacji wewnętrznej.
    • Pokaż mi swój Intranet a powiem Ci kim będziesz – czyli słów kilka o tym, skąd Intranet przybył i dokąd zmierza
  • 12:45 – 13.45 / Przerwa lunchowa

  • 13:45 / Komunikacja w zespołach zdalnych i rozproszonych – jak dobrze to robić? /

    Magda Sowierszenko/head of communications, Remote How

    • Jak pokonać granice geogreaficzne w zespołach rozproszonych?
    • Jak jasno komunikować wzję, cele i priorytety zespołom rozproszonym?
    • Przykłady nowoczesnych narzędzi do komunikacji w zespołach rozproszonych
    • Good case practices komunikacji wewnętznej firm, które są w 100% zdalne
  • 14.15 / Jak zdobyć wsparcie działu IT przy wdrażaniu nowych narzędzi komunikacji w firmie? /

    Joanna Grajek, IT governance manager, Volkswagen Group Polska

    • Teoretycznie IT i Biznes mówią w tym samym języku, dlaczego zatem  nie zawsze się rozumieją?
    • Jaki cel ma Biznes i jaki cel ma IT? Czy zmierzamy w tym samym kierunku?
    • Jak komunikować się z IT, żeby otrzymać wsparcie?
    • Jak zarządzać nowymi wdrożeniami, żeby mieć je na czas i na pewno?
  • 14.45 / Przegląd nowych narzędzi i technologii wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie /

    Adriana Borucka, founder & CEO, PinPoint agencja komunikacji wewnętrznej

    • Narzędzia wspierające procesy komunikacji wewnętrznej
    • Atrakcyjne i responsywne newslettery i mailingi
    • Budowanie społeczności przy wykorzystaniu grywalizacji
  • 15.15 – 15:45 / Przerwa kawowa

  • 15.45 / Sesja wymiany wiedzy i dobrych praktyk pomiędzy uczestnikami  / sesja facylitowana przez prelegentów metodą open-space 

  • 17.00  – 17:15 / Podsumowanie i zakończenie konferencji

Konferencja iComms_ fala
ZAREJESTRUJ SIĘ!

Prelegenci

Małgorzata Dobosz
Małgorzata Doboszmenadżer zespołu komunikacji w Skanska S.A.
Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Po kilkuletnich doświadczeniach z dziennikarstwem telewizyjnym, zajęła się komunikacją i public relations. Od 13 lat związana jest z grupą Skanska w Polsce – pracowała dla wszystkich spółek zarówno deweloperskich, jak i budowalnej, zarządzając m. in. komunikacją i marketingiem. Obecnie jest menedżerem Zespołu Komunikacji w Skanska S.A., budowlanym ramieniu grupy.
Fascynatka podróży i innych kultur, pociąga ją przyroda. Łączy swoje dwie pasje, podróże i komunikację, pisząc podróżniczego, bloga.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów menedżerskich Szkoły Głównej Handlowej.

Malwina Frydrychowicz
Malwina Frydrychowiczmenadżer ds komunikacji i CSR w Amica
Swoje doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji zdobywała zarówno w III sektorze, jaki i po stronie biznesu. W ostatnich latach była związana z działami komunikacji w dużych firmach produkcyjnych (m.in. Kompania Piwowarska). Od trzech lat, jako menadżer ds. komunikacji i CSR w Grupie Amica, zarządza komunikacją wewnętrzną oraz obszarem społecznej odpowiedzialności biznesu stawiając głównie na rozwiązania digitalowe.
Ukończyła kierunki związane z komunikacją i PR na Uniwersytecie Adama Mickiewicza oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Krzysztof Sodowski
Krzysztof Sodowskispecjalista ds. komunikacji w ING Bank Śląski
Zajmuje się komunikacją w Pionie Tech w ING Banku Śląskim. Jego praca polega na ułatwianiu koleżankom i kolegom skutecznej komunikacji tematów, nad którymi pracują, potrzeb oraz opinii. Na co dzień pracuje nad automatyzacją procesów komunikacji i usprawnieniem komunikacji w procesach. Poza klasycznymi narzędziami w pracy wykorzystuje również chatbota oraz Data Science.
Jest mężem i ojcem, psychologiem i domowym piwowarem.
Aleksandra Ossowska
Aleksandra Ossowskahead of HR w Roche Polska
Ekspert w obszarze wdrożeń rozwiązań poprawiających efektywność biznesową organizacji. Na co dzień w roli HR Business Partnera, wspiera kadrę managerską wyższego szczebla w budowaniu spójnej kultury organizacyjnej, komunikacji i rozwoju zespołów.
Zarówno z doświadczenia jak i zamiłowania HRowiec z 15-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach z branży FMCG (Ferrero), nowych technologii (IBM) oraz farmacji i IT (Roche).
Małgorzata Pietraszewska
Małgorzata Pietraszewskahead of People w 10Clouds
Inicjatorka i organizatorka HR.MEETUP Warsaw, trener biznesu i autorka bloga Developme.pl. Pasjonatka facylitacji rozwoju osobistego, zawodowego i organizacyjnego ludzi, zespołów i firm, z którymi pracuje. Interesuje się nowymi technologiami i podejściem data-driven w zarządzaniu HR.
Magda Sowierszenko
Magda Sowierszenkohead of communications w Remote How
Specjalistka ds. komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej, entuzjastka społecznej odpowiedzialności biznesu i nowych technologii. Od 2018 roku pracuje jako head of communications w Remote-how, międzynarodowej firmie oferującej produkty i usługi z zakresu pracy zdalnej. Wcześniej pracowała w MSLGROUP prowadząc projekty dla takich klientów jak Amazon, P&G czy ArcelorMittall.
Pracowała i zarządzała wieloma zespołami rozproszonymi, w tym +60 osobowym zespołem z +20 krajów z którym zorganizowała AIESEC International Congress 2016.
Aleksander Sala
Aleksander Salafounder & CEO w KOLIBRO / partner zarządzający w Sala&Co!
Doradca strategiczny, mentor, innowator, praktyk wdrożeń systemów komunikacji, zarządzania współpracą i wiedzą w organizacjach. Od ponad dwudziestu lat w branży nowych technologii i doradztwa biznesowego. Prekursor wdrożeń Intranetów/Digital WorkPlace. Twórca pierwszego w Polsce gotowego do wdrożenia Intranetu. Uczestnik ponad 700-set wdrożeń biznesowych i technologicznych dla ponad 150-ciu Klientów na całym świecie.
Współautor pierwszej w Polsce książki o Intranetach. Wykładowca akademicki, autor licznych badań, artykułów i raportów dziedzinowych. Dyrektor Generalny Internale Poland – konkursu na najlepszy Digital WorkPlace i komunikację wewnętrzną. Lubi poznawać, rozmawiać, współtworzyć. Podróżuje, surfuje i gra w siatkę.
Joanna Grajek
Joanna GrajekIT governance manager w Volkswagen Group Polska
Studia i karierę zawodową poświęciła w 100% IT. W ramach realizowanych wdrożeń różnych systemów, wspierała biznes z branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej oraz FMCG.
W swojej pracy mocno koncentruje się na efektywnym połączeniu potrzeb biznesu z rozwiązaniami IT. Obecnie dużo uwagi poświęca na zwiększanie świadomości użytkowników końcowych na temat bezpieczeństwa oraz zasad pracy z narzędziami IT oraz komunikację dotyczącą portfolio projektów. Wcześniej pełniła również funkcje project managera w projektach IT, menedżera ds. informatycznego wsparcia sprzedaży oraz team leadera zespołu programistów.
Ada Borucka
Ada Boruckafounder, CEO, PinPoint Communications
Pasjonatka nowych mediów i nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej. Wspiera firmy w budowaniu przyjaznych, a jednocześnie efektywnych biznesowo miejsc pracy. Ma ponad 12-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji wewnętrznej: szkoleń dla kadry menadżerskiej, wdrożeń strategii, komunikacji zmian oraz leaders’ branding. Realizowała projekty lokalnie m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, Volkswagen Polska oraz dla regionu EMEIA dla Ingersoll Rand (region EMEIA).

W 2016 roku założyła agencję komunikacji wewnętrznej PinPoint, która wspiera kadrę menadżerską, działy HR, PR i IT w komunikacji z pracownikami.

Konferencja iComms_ fala
ZAREJESTRUJ SIĘ!

Zarejestruj się!

W celu rejestracji użytkownika należy wprowadzić dane do poniższego formularza.

Aby formularz zadziałał poprawnie należy wyłączyć blokowanie treści.
Dotyczy to zarówno wtyczek typu AdBlock, jak i wbudowanych w przeglądarki mechanizmów blokowania reklam, wyskakujących okien oraz plików cookies.

Uczestnik 1
























Drugi i kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

Proszę wybrać liczbę dodatkowych uczestników:   

Uczestnik 2
























Uczestnik 3
























Uczestnik 4
























Uczestnik 5
























Jeżeli posiadasz kod promocyjny, wpisz go w polu poniżej


   Oświadczam, że zapoznałam/-łem się z Regulaminem i akceptuję jego postanowienia.  (Akceptacja wymagana)

   Przyjmuję do wiadomości, że moje dane osobowe umieszczone zostają w bazie danych administratora danych tj. PinPoint Adriana Borucka z siedzibą w Poznaniu, ul. Macewicza 9 i zgodnie z treścią art. 23 ust. 1 pkt. 3 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z 1997 r. ze zm.) mogą być przetwarzane w celu wykonania zawartej ze mną umowy oraz w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług administratora danych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że podanie przeze mnie danych jest dobrowolne i przysługuje mi prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia z bazy.  (Akceptacja wymagana)

   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Adrianę Borucką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Pinpoint Adriana Borucka z siedzibą w Poznaniu w celach marketingowych takich jak informacje o aktualnych szkoleniach i wydarzeniach organizowanych przez iComms.



W celu poprawnego działania formularza należy wyłączyć blokowanie treści.

Dotyczy to zarówno wtyczek typu AdBlock, jak i wbudowanych w przeglądarki mechanizmów blokowania reklam, wyskakujących okien oraz plików cookies.


Konferencja iComms_ logo

Warszawa, 23 maja 2019

Cena: 690 PLN*

przy zgłoszeniu udziału do 31.03.2019

Cena: 790 PLN*

przy zgłoszeniu udziału do 30.04.2019

Cena: 890 PLN*

przy zgłoszeniu udziału do 23.05.2019

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

*/ cena nie zawiera podatku VAT

Konferencja iComms_ logo

Warszawa, 23 maja 2019

Cena: 690 PLN*

przy zgłoszeniu udziału do 31.03.2019

Cena: 790 PLN*

przy zgłoszeniu udziału do 30.04.2019

Cena: 890 PLN*

przy zgłoszeniu udziału do 23.05.2019

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

*/ cena nie zawiera podatku VAT

Zarejestruj się!

W celu rejestracji użytkownika należy wprowadzić dane do poniższego formularza.

Aby formularz zadziałał poprawnie należy wyłączyć blokowanie treści.
Dotyczy to zarówno wtyczek typu AdBlock, jak i wbudowanych w przeglądarki mechanizmów blokowania reklam, wyskakujących okien oraz plików cookies.

Uczestnik 1
























Drugi i kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

Proszę wybrać liczbę dodatkowych uczestników:   

Uczestnik 2
























Uczestnik 3
























Uczestnik 4
























Uczestnik 5
























Jeżeli posiadasz kod promocyjny, wpisz go w polu poniżej


   Oświadczam, że zapoznałam/-łem się z Regulaminem i akceptuję jego postanowienia.  (Akceptacja wymagana)

   Przyjmuję do wiadomości, że moje dane osobowe umieszczone zostają w bazie danych administratora danych tj. PinPoint Adriana Borucka z siedzibą w Poznaniu, ul. Macewicza 9 i zgodnie z treścią art. 23 ust. 1 pkt. 3 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z 1997 r. ze zm.) mogą być przetwarzane w celu wykonania zawartej ze mną umowy oraz w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług administratora danych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że podanie przeze mnie danych jest dobrowolne i przysługuje mi prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia z bazy.  (Akceptacja wymagana)

   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Adrianę Borucką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Pinpoint Adriana Borucka z siedzibą w Poznaniu w celach marketingowych takich jak informacje o aktualnych szkoleniach i wydarzeniach organizowanych przez iComms.



W celu poprawnego działania formularza należy wyłączyć blokowanie treści.

Dotyczy to zarówno wtyczek typu AdBlock, jak i wbudowanych w przeglądarki mechanizmów blokowania reklam, wyskakujących okien oraz plików cookies.


Masz pytania?

Zadzwoń lub napisz do nas:

iCOmms telefon
Magda Coxproject manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

Skorzystaj z formularza:





Patronat medialny: