Z Decathlon związana jest od 10 lat, gdzie przeszła przez różne stanowiska w organizacji. Kluczową rolę w jej rozwoju w zakresie komunikacji wewnętrznej odegrało stanowisko asystentki zarządu.
Ta współpraca była dla niej wartościową lekcją, podczas której mogła czerpać wiedzę od osób z bardzo szerokim spojrzeniem na biznes Decathlon. Codzienna współpraca z CEO oraz zespołem Dyrekcji Generalnej nad projektem i strategią firmy wskazała jej naturalną drogę w kierunku komunikacji wewnętrznej.
Objęła stanowisko specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej. Dostęp do wiedzy o projekcie, transparentność informacji i narzędzia komunikacji były dla niej kluczowe.
W celu dalszego rozwoju w tym zakresie ukończyła studia podyplomowe z zakresu komunikacji korporacyjnej na wydziale dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Po 3 latach przerwy w życiu zawodowym. Szalonego i jednocześnie wspaniałego czasu w domu z Heleną (3) i Ignacym (1,5), wróciła do Decathlon, obejmując stanowisko Lidera komunikacji wewnętrznej. Obecnie stoi przed wyzwaniem związanym ze stworzeniem na nowo strategii komunikacji wewnętrznej Decathlon.