dostępność, emotikony

Jak używać emoji w komunikacji wewnętrznej, aby zapewnić pełną dostępność.

Emotikony stały się nieodłącznym elementem zarówno codziennego porozumiewania się jak i komunikacji wewnętrznej. Mimo ich niesłabnącej popularności, jako komunikatorzy musimy się zawsze upewnić czy wszyscy nasi odbiorcy rozumieją i widzą emoji tak, jak zamierzaliśmy. Musimy zadbać o dostępność.  

23 września 2024 3 min czytania

emotikony

Myślą, słowem i obrazkiem, czyli jak używać emoji w komunikacji wewnętrznej i robić to mądrze?  

Emotikony czyli małe, kolorowe ikonki, które niegdyś były zarezerwowane wyłącznie dla rozmów ze znajomymi na czatach, z impetem weszły do świata komunikacji, również tej biznesowej i już w niej zostały. Poznajcie dobre praktyki używania emotek w komunikacji wewnętrznej.

19 września 2024 5 min czytania

rozwój, zaangażowanie pracowników

Jak dbać o zaangażowanie pracowników w komunikacji wewnętrznej?

Wszyscy lubimy być klepani po plecach i utwierdzani w poczuciu, że nasza robota ma sens. A co, jeśli pracownicy są traktowani jak zlepek ludzi wykonujących pracę odtwórczą, którzy w komunikacji firmowej mogą co najwyżej biernie słuchać/czytać/ oglądać korporacyjne komunikaty? Zaskoczenia nie będzie – to się po prostu nie uda.

10 września 2024 4 min czytania