case study, kampania komunikacji wewnętrznej, zaangażowanie pracowników

Powtarzalne tematy w komunikacji wewnętrznej - jak sobie z nimi radzić? Case study Mondelez

Mondelez International, producent przekąsek m.in. Oreo, Cadbury i Milka, regularnie mierzy się z wyzwaniem skutecznej komunikacji do kilkudziesięciu tysięcy pracowników. W obliczu rosnących wymagań z góry zespół komunikacji musiał po raz kolejny zakomunikować swoim pracownikom informacje dotyczące bezpieczeństwa. Na ostatniej konferencji opowiedziała nam o tym Joanna Matryba-Wytwer.

26 lipca 2024 3 min czytania

DEI, inkluzywność, równość, różnorodność, trendy

Dobre praktyki DEI w komunikacji wewnętrznej

inwestowanie w DEI to nie tylko moralny obowiązek – to także strategiczna decyzja, która przynosi wymierne korzyści. Gdy pracownicy czują się uwzględnieni, są bardziej zaangażowani, kreatywni i lojalni, co bezpośrednio przekłada się na sukces całej organizacji. Ale jak wspierać DEI w komunikacji wewnętrznej?

28 czerwca 2024 3 min czytania

AI, ChatGPT

ChatGPT w komunikacji wewnętrznej - Zrozum i wykorzystaj!

Z miesiąca na miesiąc ChatGPT i inne modele językowe zmieniają się, rozwijając swoje funkcjonalności. Aby móc w pełni korzystać z ich możliwości, musimy ciągle aktualizować swoją wiedzę i szkolić się w tym temacie. Chcąc korzystać ze sztucznej inteligencji w komunikacji wewnętrznej jesteśmy zmuszeni nauczyć się sztuki wydawania poleceń i rozmawiania z AI - czyli w skrócie promptowania. 

24 maja 2024 4 min czytania