komunikacja liderska

Standardy komunikacji liderskiej: stwórz praktyczny przewodnik, który realnie wspiera liderów.

Poprawa komunikacji menedżerów liniowych wskoczyła na drugie miejsce na liście priorytetów komunikacyjnych firm w 2025 roku. To mocny sygnał: liderzy stają są kluczowym ogniwem komunikacyjnym organizacji. Już nie tylko zarządzają zadaniami, ale tłumaczą strategię, budują zaangażowanie i pomagają ludziom odnaleźć się w zmianach. 

17 kwietnia 2025 3 min czytania

komunikacja firmowa, komunikacja w zespole, NeuroColor

Jakie kolory mamy w głowie?

A gdybyśmy nie musieli zgadywać, co nasz rozmówca ma na myśli, bo rozumielibyśmy go od pierwszego zdania? Albo gdybyśmy od razu wiedzieli, jak skutecznie rozmawiać z naszym szefem, kiedy jego myślenie opiera się na tabelkach w Excelu, a nasze na wizji lepszych relacji i komunikacji? Brzmi to jak nierozwiązywalne sudoku? Może i tak, ale dzięki badaniu NeuroColor możemy tę łamigłówkę rozwiązać. I to całkiem efektywnie!

3 kwietnia 2025 2 min czytania

inkluzywność, komunikacja firmowa, różnorodność

Komunikacja w firmie a inkluzywność. Jak zadbać o różnorodność w wewnętrznej komunikacji? 

Wyobraźcie sobie, że wchodzicie do pomieszczenia pełnego ludzi. Może to być sala konferencyjna albo biurowe open space. Czy wszyscy odwracają się w Waszą stronę i Was zauważają? Czy może rozmowy nagle cichną, jakbyście byli intruzami? A może nawet nikt nie zarejestrował Waszego przyjścia, bo dyskusja toczy się tylko między „wtajemniczonymi”? Komunikacja w firmie działa dokładnie tak samo. Możemy otwierać te przysłowiowe drzwi i zapraszać wszystkich chętnych do środka albo sprawiać, że będą czuli się jak nieproszeni goście, którzy przez przypadek trafili na zamknięte spotkanie. Co możemy zrobić, by nasza firmowa komunikacja była bardziej inkluzywna, czyli taka, w której każdy czuje się mile widziany? 

20 marca 2025 3 min czytania