SZKOLENIE OTWARTE

Mierzenie efektywności komunikacji wewnętrznej (poziom zaawansowany)

  • Warszawa, 5-6 października 2023
  • 2 dni szkolenia
  • Grupa szkoleniowa: 9

3490 zł + 23% VAT

Zapisz się

Szkolenie dla osób, które mierzą już efektywność realizowanych działań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Podczas szkolenia uczestnicy_czki dowiedzą się, w jaki sposób prezentować dane, aby były one zrozumiałe dla pracowników. Poznają również zasady data storytellingu oraz wizualizacji danych. Szkolenie jest również adresowane do osób, które chcą dobrze wykorzystywać dane w pracy z zarządami i głównymi stakeholderami tak, aby skutecznie wykazywać wartość oraz wpływ, jaki komunikacja wewnętrzna może mieć na biznes.

Dla kogo?

  • Dla osób, które już mierzą efektywność realizowanych działań w obszarze komunikacji wewnętrznej,
  • Dla osób, które ustalają cele i są odpowiedzialne za mierzenie efektywności działań,
  • Dla profesjonalistów odpowiadających za optymalizacje działań w obszarze komunikacji wewnętrznej,
  • Dla osób, które chcą dobrze wykorzystywać dane w pracy z zarządami i głównymi stakeholderami,
  • Dla osób, które chcą skutecznie wykazywać wartość oraz wpływ, jaki komunikacja wewnętrzna może mieć na biznes.

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

Szczegóły wkrótce!

Program

I

Jesteśmy w trakcie ustalania szczegółów programu.

Wkrótce pojawi się więcej informacji! 🙂

Wykorzystaj różne metody

szkolenia

sesje facylitacyjne

materiały edukacyjne

konsultacje

mentoring

trener

Adriana Borucka

ekspert ds. komunikacji wewnętrznej i liderskej, trener biznesu, facylitator

Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej - wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą. Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej. Swoje doświadczenie zdobyła, pracując w Kompanii Piwowarskiej, Zeelandii oraz Infersoll. Niezależnie współpracowała także z zespołami. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. Jako certyfikowany trener biznesu oraz facylitator według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych, pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jednym z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerów Neurocolors. Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Zobacz z kim pracowaliśmy