warsztaty

Facylitacja w biznesie

  • Warszawa, 21 września 2020
  • Kraków, 16 października 2020
  • 1 dzień szkolenia
  • Grupa szkoleniowa: 15

990 zł + 23% VAT

Zapisz się

Ten 1-dniowy warsztat zostanie poprowadzony metodą facylitacji, co pozwoli uczestnikom zarówno poznać pojęcie, zasady i potencjał wykorzystania, jak również poczuć efekty stosowania facylitacji w pracy z grupą.

Dodatkowo, dzięki praktycznym ćwiczeniom prowadzonym w małych grupach, uczestnicy będą mogli przećwiczyć różne techniki facylitacyjne, które pozwolą im na podniesienie zaangażowania zespołu, skuteczniejsze budowanie procesów wewnętrznych oraz zewnętrznych, wypracowywanie przewag czy rozwiązywanie konfliktów.

Po zakończonym warsztacie uczestnicy będą lepiej potrafili wykorzystywać potencjał zespołów poprzez świadome pobudzanie uczestników do otwartego myślenia i współpracy, w efekcie wzmacniając zaangażowanie.

Dla kogo?

  • Dla liderów chcących wzmocnić swoje kompetencje komunikacyjne
  • Dla menadżerów HR i komunikacji poszukujących nowoczesnych technik i narzędzi poprawiających zaangażowanie pracowników
  • Dla menadżerów, którzy chcą prowadzić angażujące i efektywne spotkania ze swoimi zespołami
  • Dla menadżerów odpowiedzialnych za budowanie procesów w organizacji przy maksymalnym wykorzystaniu wiedzy i zaangażowania pracowników.
  • Dla zarządzających działami sprzedaży i marketingu, którzy poszukują technik wspierających pracę z zespołem nad budowaniem przewag konkurencyjnych

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

  • Znajomość pojęcia facylitacji i potencjału jej wykorzystania w biznesie.
  • Angażowanie zespołu i wzmacnianie postaw promujących współodpowiedzialność zespołu za wyniki.
  • Znajomość 10. technik facylitacyjnych
  • Umiejętność wspomagania procesów podejmowania decyzji w organizacji.
  • Identyfikacja i pokonywanie barier wpływających na brak efektywności pracy zespołów.
  • Wspieranie myślenia innowacyjnego w zespole

Program

Moduł I

Facylitacja i potencjał jej wykorzystania w biznesie

  • Czym jest facylitacja?
  • W jaki sposób facylitacja może wspierać budowanie procesów, zaangażowanie i komunikację w zespołach?
  • W jaki sposób wykorzystywać facylitację w komunikacji liderskiej.
  • W jaki sposób facylitacja upsrawnia pracę grupy?
  • Techniki usprawniające procesy podejmowania decyzji w zespole
  • Techniki pobudzające zaangażowanie członków zespołu
  • Prowadzenie efektywnych spotkań
  • Podejście facylitacyjne w zarządzaniu konfliktem w zespole
  • Techniki pracy z zespołami w konflikcie
  • Jaką rolę pełni lider w procesie facylitacji?
  • Rozwój kompetencji facylitacyjnych lidera.
  • Bariery towarzyszące w przejściu do postaw facylitacjnych

nasze mocne strony

Sesje facylitacyjne

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Wiedza

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Kompetencje

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Konsultacje

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Materiały szkoleniowe

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

opinie naszych uczestników

trener

Katarzyna Kern

lider HR, facylitator, Coach, trener biznesu

Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma ponad 17-letnie doświadczenie jako lider HR w firmach polskich i międzynarodowych z branży IT, turystyka, outsourcing i retail.

Jej obszarem specjalizacji jest tworzenie Szczęśliwych Miejsc Pracy poprzez kreowania polityki personalnej i budowanie angażującej kultury organizacyjnej, współprace pomiędzy liderami, pracownikami, działami HR oraz Zarządami. Kilkukrotnie w swoich rolach miała okazję odbierać nagrodę Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce i głeboko wierzy w to, że każda firma może stać się lepszym miejscem pracy. Na co dzień zajmuje się doradztwem i konsultingiem HR, prowadzi Executive i Life Coaching, a także szkoli i facylituje.

Adriana Borucka

ekspert ds. komunikacji wewnętrznej i liderskej, trener biznesu, facylitator

Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej – wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą.

Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej, w tym także prowadzi programy mentoringowe z obszaru komunikacji dla menedżerów. Wdraża Standardy Komunikacji Liderskiej w firmach i organizacjach, szkoli zespoły komunikacji, menadżerów i zapewnia rozwój kompetencji komunikacyjnych liderów.

Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Kompanii Piwowarskiej (10 lat), Zeelandii oraz Infersoll Rand (2 lata jako doradca kadry zarządzajacej ds, komunikacji wewnętrznej). Jako niezależny konsultant pracowała z zespołami m.in. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków komunikacji wewnętznej.

Jako certyfikowany trener biznesu oraz facylitator według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jednym z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerów Neurocolors.

Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

zaufali nam