artykuł, prasówka
27 maja 2019 2 min czytania

#prasówka iComms 27 maja 2019

#prasówka IComms 06.05.2019

#prasówka IComms 06.05.2019

RAPORT: Od menedżera do lidera

Harvard Business Review Polska

Autor: Mateusz Żurawik, Redaktor "Harvard Business Review Polska".

Bardzo ciekawy raport dotyczący przywództwa w organizacji i tego jakie cechy najbardziej pomagają osobom na stanowiskach menedżerskich - stać się prawdziwymi liderami i budować efektywne oraz zaangażowane zespoły.

Link do treści oryginalnej:

https://www.hbrp.pl/b/od-menedzera-do-lidera-raport/Puah8k9d5

RAPORT: Pracownicy przyszłości: co ich gnębi, co ich nakręca?

Harvard Business Review Polska

Autor: Paulina Grzęda, Senior Copywriter w ICAN Institute, wydawcy "Harvard Business Review Polska".

Samsung, we współpracy z Infuture Hatalska Foresight Institute, przeprowadził badanie dotyczące pracowników i ich kompetencji w przyszłości. Z jakimi wyzwaniami będą musieli mierzyć się pracownicy przyszłości, a z jakimi pracodawcy walczący o ich talenty? I jak to wpłynie na biznes?

Link do treści oryginalnej:

https://www.hbrp.pl/b/pracownicy-przyszlosci-co-ich-gnebi-co-ich-nakreca/PwSwkPb90

Link do RAPORTU: https://www.samsung.com/pl/campaign/brand/pracownik-przyszlosci/

5 barier dla efektywnej komunikacji liderskiej - jak je przełamać? (Tytuł oryginalny: 5 barriers to effective leader communication—and how to overcome them)

Ragan.com

Autor: Stuart Bruce, managing consultant of Stuart Bruce Associates

Skoro już jesteśmy przy tematach związanych z przywództwem i skutecznymi liderami - 5 barier, które przeszkadzają nam w efektywnej komunikacji wewnętrznej na stanowiskach menedżerskich. Artykuł w nieco innej formie można przeczytać także na blogu autora: https://stuartbruce.biz/2019/03/top-five-reasons-why-leaders-fail-to-communicate/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+APrGurusMusings+%28Stuart+Bruce+PR+Blog%29

Link do treści oryginalnej:

https://www.ragan.com/5-barriers-to-effective-leader-communication-and-how-to-overcome-them/

DOBRA KSIĄŻKA:

Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza

Tytuł: Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza

Autor: Scott Kim

(Notka od wydawcy)

Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów.

Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz się menedżerem, mówienie staje się twoją pracą — i obowiązkiem.

Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google i w Apple, gdzie pracowała nad kursem szkoleniowym poświęconym sztuce bycia dobrym szefem. W ostatnich latach zyskała sławę dzięki swojemu nowatorskiemu podejściu do skutecznego zarządzania, które znane jest jako Radykalna Szczerość.

NAJBLIŻSZE WYDARZENIA

SZKOLENIE OTWARTE

Mierzenie efektywności komunikacji wewnętrznej (poziom podstawowy)

Warszawa, 4-5 stycznia 2024

Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki:

  • poznają teorie i zasady stanowiące bazę do prowadzenia dobrych pomiarów,
  • zapoznają się z dobrymi praktykami innych firm,
  • znajdą punkt wyjścia lub inspirację do działania w swojej organizacji.
3490 pln
2 dni szkolenia
Grupa szkoleniowa: 9
zobacz szczegóły
SZKOLENIE OTWARTE

Śniadanie z komunikacją wewnętrzną

Warszawa, 9 stycznia 2024

Zapraszamy na sesje wymiany wiedzy i pomysłów dla praktyków komunikacji wewnętrznej!

  • 2h praktyczne spotkania w godz. 9:00 – 11:00,
  • spotkania prowadzone w formacie sesji wymiany wiedzy,
  • okazja do burzy mózgów, przedyskutowania różnych pomysłów w gronie praktyków,
  • przestrzeń na nieformalny networking i wymianę kontaktów,
  • partnerami wydarzenia są: BGK i Workai.
250 pln Grupa szkoleniowa: 40 osób
zobacz szczegóły
SZKOLENIE OTWARTE

Efektywna komunikacja wewnętrzna

Warszawa, 15-16 maja 2024
  • budowanie strategii komunikacji wewnętrznej,
  • dobór kanałów komunikacji do odbiorców,
  • trendy w obszarze nowych kanałów,
  • przygotowywanie skutecznych komunikatów,
  • narzędzia badające efektywność komunikacji.

 

2590 pln
2 dni szkolenia
Grupa szkoleniowa: max. 9 osób
zobacz szczegóły

Pozostałe wpisy