Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Harvard Business Review Polska
Autor: Mateusz Żurawik, Redaktor "Harvard Business Review Polska".
Bardzo ciekawy raport dotyczący przywództwa w organizacji i tego jakie cechy najbardziej pomagają osobom na stanowiskach menedżerskich - stać się prawdziwymi liderami i budować efektywne oraz zaangażowane zespoły.
Link do treści oryginalnej:
https://www.hbrp.pl/b/od-menedzera-do-lidera-raport/Puah8k9d5
Harvard Business Review Polska
Autor: Paulina Grzęda, Senior Copywriter w ICAN Institute, wydawcy "Harvard Business Review Polska".
Samsung, we współpracy z Infuture Hatalska Foresight Institute, przeprowadził badanie dotyczące pracowników i ich kompetencji w przyszłości. Z jakimi wyzwaniami będą musieli mierzyć się pracownicy przyszłości, a z jakimi pracodawcy walczący o ich talenty? I jak to wpłynie na biznes?
Link do treści oryginalnej:
https://www.hbrp.pl/b/pracownicy-przyszlosci-co-ich-gnebi-co-ich-nakreca/PwSwkPb90
Link do RAPORTU: https://www.samsung.com/pl/campaign/brand/pracownik-przyszlosci/
Autor: Stuart Bruce, managing consultant of Stuart Bruce Associates
Skoro już jesteśmy przy tematach związanych z przywództwem i skutecznymi liderami - 5 barier, które przeszkadzają nam w efektywnej komunikacji wewnętrznej na stanowiskach menedżerskich. Artykuł w nieco innej formie można przeczytać także na blogu autora: https://stuartbruce.biz/2019/03/top-five-reasons-why-leaders-fail-to-communicate/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+APrGurusMusings+%28Stuart+Bruce+PR+Blog%29
Link do treści oryginalnej:
https://www.ragan.com/5-barriers-to-effective-leader-communication-and-how-to-overcome-them/
Tytuł: Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza
Autor: Scott Kim
(Notka od wydawcy)
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów.
Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz się menedżerem, mówienie staje się twoją pracą — i obowiązkiem.
Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google i w Apple, gdzie pracowała nad kursem szkoleniowym poświęconym sztuce bycia dobrym szefem. W ostatnich latach zyskała sławę dzięki swojemu nowatorskiemu podejściu do skutecznego zarządzania, które znane jest jako Radykalna Szczerość.
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki:
Zapraszamy na sesje wymiany wiedzy i pomysłów dla praktyków komunikacji wewnętrznej!