
Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej Nationale-Nederlanden. Odpowiada w ramach pionu HR za komunikację korporacyjną i komunikację wewnętrzną ukierunkowaną na budowanie doświadczeń pracowników, działania z zakresu budowania marki pracodawcy, CSR’u oraz Public Affairs. W swojej codziennej pracy stara się szukać synergii, patrząc na komunikację z perspektywy budowania doświadczeń klientów, ale przede wszystkim pracowników, którzy są najlepszymi ambasadorami firmy i marki. Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim, jest także absolwentką MBA dla HR w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, relacji inwestorskich i komunikacji finansowej oraz projektów społecznych. Jurorka konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR, komunikacji oraz employer brandingu.