Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Harvard Business Review Polska
Autor: Michael Schrage - pracownik naukowy ośrodka Center for Digital Business na MIT Sloan School.
W artykule znajdziemy 7 wniosków, które menedżerowie wszystkich szczebli kierowniczych powinni wziąć pod uwagę inwestując we własny rozwój. Autor pokazuje jak naprawdę efektywnie rozwijać swoje kompetencje, które są w tej chwili dużo bardziej istotne niż komunikowanie swojej wiedzy fachowej.
Link do treści oryginalnej:
https://www.hbrp.pl/b/szkolenia-dla-kadr-kierowniczych---jak-wykorzystac-ich-potencjal/Pxvp5X4SL
Autor: Lauren Fram - internal communicaton specialist
Anonimowe i szczere opinie naszych pracowników oraz Klientów to ważna część strategii marketingowej i komunikacyjnej każdej firmy. W artykule autorka prezentuje szczegółowo 10 przydatnych narzędzi, które organizacja może efektywnie wykorzystać do przeprowadzania i analizy badań.
Link do treści oryginalnej:
https://www.ragan.com/10-terrific-and-free-survey-tools/
Autor: Alison Rood - core skills facilitator | Digital project manager Unimenta
W organizacjach, gdzie środowisko pracy wiąże się z ogromnym obciążeniem i stresem, łatwo dochodzi do załamania relacji w zespołach. Autorka zdradza nam 4 sposoby na to, by odpowiednio połączyć ludzi w teamy, które będą skutecznie realizować założone strategie.
Link do treści oryginalnej:
DOBRA KSIĄŻKA:
MOC W GĘBIE - Tomasz Kammel
Tomasz Kammel zdradza swoje sztuczki, aby każdy potrafił się dogadać i mógł poczuć MOC W GĘBIE!
Ta książka odpowiada między innymi na te pytania:
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki:
Zapraszamy na sesje wymiany wiedzy i pomysłów dla praktyków komunikacji wewnętrznej!