artykuł, ogólny, prasówka
Października 1, 2018 3 min czytania

Komunikacja wewnętrzna: przegląd prasy 01.10.2018

https://icomms.pl/wp-content/uploads/Przegląd-2-1024x535.jpg

#prasówka iComms 1.10.2018

The Power Of Mindful Nonverbal Communication (Siła świadomej komunikacji niewerbalnej)

ForbesAutor: Naz Beheshti, Executive Wellness Coach and Consultant

Kiedy się komunikujemy, najczęściej polegamy na wypowiedzi, pomijając inne dostępne i grające rolę narzędzia komunikacji takie jak ton głosu, wyraz twarzy, kontakt wzrokowy czy postawa. Dbałość o spójność pomiędzy tym co mówimy i prezentujemy swoją postawą czy wyrazem twarzy to cecha dobrych liderów.Link do treści oryginalnej:

https://www.forbes.com/sites/nazbeheshti/2018/09/20/beyond-language-the-power-of-mindful-nonverbal-communication/#250a72f215013 tips for better, more productive workplace conversations (3 wskazówki jak lepiej, bardziej efektywnie prowadzić rozmowy w miejscu pracy)

Ragan.comAutor: Dan Rockwell, Speaker and Leadership Expert

O przewadze słuchania nad mówieniem i budowaniu kultury opartej o wzajemne zrozumienie. W każdym zespole co jakiś czas ma miejsce wymiana zdań, która obniża zaufanie i negatywnie wpływa na relacje między ludźmi. Każdy z nas powiedział kiedyś coś, czego żałował zanim jeszcze skończył zdanie. Autorzy artykułu polecają stosować się do 3 wskazówek, aby podnieść jakość i efektywność rozmów w miejscu pracy:

  1. Chęć lepszego poznania się
  2. Dzielenie się swoimi historiami
  3. Dbałość o wzajemne zrozumienie

Treść oryginalna:

https://www.ragan.com/3-tips-for-better-more-productive-workplace-conversations/?utm_source=RDH&utm_medium=email&utm_campaign=RDH+(2018-09-25)&utm_content=featured+image&utm_term=1Plotkowanie w pracy nie jest nieprofesjonalne

Harvard Business Review PolskaAutor: Joe Labianca, Profesor organizacji i zarządzania na Uniwersytecie Emory w Atlancie (USA)

Autor artykułu pokazuje pozytywne aspekty plotkowania przez pracowników m.in. odwołując się do badań, z których wynika, że plotkowanie obniża niepokój poszczególnych pracowników i pomaga radzić sobie z niepewnością.

„Tak naprawdę pozytywne plotki zdarzają się częściej niż negatywne. Odkryliśmy, że w 72% przypadków mamy do czynienia z mieszanką plotek o pozytywnym i negatywnym zabarwieniu, w 21% przypadków dominowały plotki pozytywne, a w 7% negatywne…"Link do treści oryginalnej:

https://www.hbrp.pl/b/plotkowanie-w-pracy-nie-jest-nieprofesjonalne/2QEK1JZD

VIDEO NA TEMAT

Pozostałe wpisy