Zagwarantuj sobie uczestnictwo zapisz się już teraz!
Osiem sposobów na zarządzanie zespołem w czasie izolacji społecznej. Jak zachęcić liderów by byli wirtualnie widoczni? Zaproszenie do ankiety RAGAN, dotyczącej wpływu COVID-19 na komunikację. O tym w dzisiejszej prasówce iComms - zapraszamy!
Czy i jak komunikować koronawirusa? (Tytuł oryginalny: As coronavirus spreads, how should employers respond?)
Komunikacja face-to-face to nadal jeden z najskuteczniejszych sposobów budowania relacji i podnoszenia zaangażowania pracowników. Roadshowy, gale uznaniowe czy fora liderów to przykłady działań, które dobrze przeprowadzone realnie usprawnią przepływ informacji w firmie.
Z roku na rok rośnie liczba oraz możliwości jakie dają narzędzia wspierające komunikację i wymianę wiedzy on-line. Część firm próbuje nowe formy, testuje, coraz większy nacisk kładąc na kanały on-line. Ale komunikacja bezpośrednia wciąż ma swoją dominującą rolę, bo póki co, nic nie potrafi zastąpić kontaktu człowiek-człowiek, któremu niezmiennie towarzyszą emocje...
Uczestnicy szkolenia zostaną wyposażeni w wiedzę dotyczącą zasad projektowania angażującej i konstruktywnej komunikacji wspierającej zarządzanie zmianą IT. Dzięki prowadzonym w małych grupach warsztatom, uczestnicy będą potrafili dostarczać komunikację wspierającą realizację projektów m.in w zespołach zdalnych.
Nowy rok w branży marketingowej, nieustannie badającej i analizującej potrzeby swoich odbiorców, obfituje w publikacje z serii trendy. Jednocześnie firmy, aby dowiedzieć się jakie są oczekiwania ich pracowników, sięgają głównie do audytów i badań prowadzonych przez działy HR czy PR, które że odbywają się raz na 5 lat...
Być liderem, nie menadżerem, kierownikiem, czy dyrektorem, a właśnie liderem, to wyzwanie dzisiejszych czasów. Jest ono o tyle trudne, że wcześniej wymienione funkcje każdy z nas może otrzymać z nadania, a z liderem jest zupełnie inaczej.
Pytanie zatem, co sprawia, że możemy czuć się prawdziwym liderem? Kiedy tak naprawdę się nim stajemy? Zobaczcie sami, ten 3-minutowy film pokazuje, co, a raczej kto tak naprawdę sprawia, że człowiek staje się liderem…
Zmiany w biznesie są pewne, zmieniają się ludzie, ich podejście do pracy, oczekiwania i kompetencje, zmienia się rynek, rozwija się technologia. Zmieniają się też cele dla komunikacji wewnętrznej, zależne od zachowania pracowników oraz ewoluujących potrzeb biznesowych. Tylko systematyczne badanie potrzeb i oczekiwań jest w stanie zapewnić utrzymanie właściwego przepływu informacji w organizacji.
Jeszcze niedawno w Polsce praca zdalna była domeną pracowników dużych korporacji, jednak coraz częściej również rodzime firmy dostrzegają korzyści płynące z tego rozwiązania. Pracownik zdalny stanowi kolejne wyzwanie dla menadżera. Zarządzanie zespołem zdalnym wymaga zwiększonej dawki zaufania oraz mocnych kompetencji komunikacyjnych lidera, które pozwolą na utrzymanie właściwego przepływu informacji w zespole oraz ciągłego pobudzania zaangażowania jego członków.