Top 30 wskazówek na temat komunikacji wewnętrznej od profesjonalistów

 

Komunikacja wewnętrzna to jeden z najważniejszych filarów funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Firmy dbające o silną komunikację mają zdrowsze kultury organizacyjne, szczęśliwych pracowników i są w stanie szybciej dostosować się do zmian rynkowych.

Firma FitSmallBusiness.com zapytała 30 ekspertów do spraw komunikacji wewnętrznej o wskazówki, które sprawiają, że jest ona bardziej efektywna.

Odpowiedzi są przeróżne – na pewno warto się z nimi zapoznać – chociażby ze względu na to, że niesie bardzo fajny przegląd technologicznych narzędzi komunikacyjnych, wykorzystywanych przez organizacje na świecie.

Nas najbardziej zaskoczył tip o rearanżacji biura! Okazuje się, że to w jaki sposób urządzamy przestrzeń dla pracowników – może mieć ogromne znaczenie.

Zapraszamy do lektury oryginalnego tekstu pod linkiem:

https://fitsmallbusiness.com/internal-communications-tips/