#prasówka IComms 06.08.2019

 

Jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym, jeśli sami na nie cierpimy?

hrbp.pl

Autor: Rebecca Knight, niezależna dziennikarka z Bostonu i wykładowczyni w Wesleyan University.

Bardzo ciekawy artykuł, dotykający tematyki, o której coraz więcej mówi się w korporacjach: wypalenia zawodowego. Jak pomóc pracownikom, których dotyka wypalenie? Jak radzić sobie z problemem tego typu – jeśli dotyka nas?

Link do treści oryginalnej:

https://www.hbrp.pl/b/jak-pomoc-zespolowi-radzic-sobie-z-wypaleniem-zawodowym-jesli-sami-na-nie-cierpimy/P16EQ6BBb

 

Dodaj do swojej komunikacji odrobinę dziecięcej radości INFOGRAFIKA (TYTUŁ ORYGINALNY: Infographic: Injecting childlike fun into communication)

Ragan.com

Autor: Robby Brumberg, Ragan editor

Autor zauważa, że dorośli to tak naprawdę duże dzieci, które z biegiem lat zgubiły radość i ciekawość świata. W swoim artykule pokazuje jak wykorzystać ten fakt w komunikacji, by przywrócić pracownikom trochę dziecięcej radości i podnieść zaangażowanie.

Link do treści oryginalnej:

https://www.ragan.com/infographic-injecting-childlike-fun-into-communication/

Dlaczego kreatywność jest ważna w komunikacji (TYTUŁ ORYGINALNY: Why Creativity Matters in Employee Communications)

Poppulo.com

Autor: Andrea Greenhous, the founder and creative director of Vision2Voice Communications

Dlaczego kreatywny specjalista do spraw komunikacji wewnętrznej może więcej? Przeczytajcie jak kreatywność pomaga w budowaniu skutecznej i efektywnej strategii komunikacyjnej.

Link do treści oryginalnej:

https://www.poppulo.com/blog/why-creativity-matters-in-employee-communications/