#prasówka IComms 02.09.2019

 

Dlaczego informacja zwrotna rzadko spełnia swoje zadanie?

hbrp.pl

Autor: Marcus Buckingham – założyciel firmy TMBC, która opracowuje technologie i programy oparte na mocnych stronach, Ashley Goodall – dyrektor działu rozwoju zawodowego liderów w Deloitte Services LP w Nowym Jorku

Ciekawy artykuł dotyczący sposobu, w jaki przekazywać feedback pracownikom i kiedy w ogóle to robić. Autorzy dotykają tematu uczenia się i doskonalenia pracowników. Warto przeczytać!

Link do treści oryginalnej:

https://www.hbrp.pl/b/dlaczego-informacja-zwrotna-rzadko-spelnia-swoje-zadanie/PrLgcqCP7

 

Jeśli zrozumiesz, jak działa mózg, dotrzesz do każdego

hbrp.pl

Autor: Helen Fischer – antropolog, profesor i badaczka ludzkich zachowań na Rutgers University, Alison Beard – starszy redaktor w Harvard Business Review

Bardzo ciekawy wywiad z Helen Fischer dotyczący funkcjonowania ludzkiego umysłu i tego jak się to przekłada na nasze zachowanie oraz decyzje zawodowe.

Link do treści oryginalnej:

https://www.hbrp.pl/b/jesli-zrozumiesz-jak-dziala-mozg-dotrzesz-do-kazdego/P1HcwL6ND

4 błędy, które rujnują Twoje audyty komunikacyjne (TYTUŁ ORYGINALNY: 4 mistakes that will doom your communication audit)

Ragan.com

Autor: Brian Pittman, editor Ragan

Artykuł wskazuje 4 najczęściej popełniane błędy, które popełniamy podczas audytów komunikacji. Jak ich uniknąć i co zrobić, by nasz audyt przebiegł po naszej myśli? Przeczytajcie koniecznie!

Link do treści oryginalnej:

https://www.ragan.com/4-mistakes-that-will-doom-your-communication-audit/