Efektywna komunikacja wewnętrzna

Warszawa, 27-28 września 2018
Gdańsk,  7-8 listopada 2018
Poznań, 29-30 listopada 2018
Kraków, 13-14 grudnia 2018

SZKOLENIE OTWARTE

Zapisz się na to szkolenie!

Dla kogo?

  • Dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną

  • Dla osób wspierających kadrę menadżerską w komunikacji z zespołami

  • Dla członków zespołów redakcyjnych

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

  • Umiejętność budowania strategii komunikacji uwzględniającej potrzeby i oczekiwania wszystkich grup odbiorców

  • Znajomość kanałów i narzędzi komunikacji oraz zasad optymalnego ich wykorzystania

  • Redagowanie skutecznych komunikatów wewnętrznych, skryptów do video blogów, etc.

  • Kompetencje w obszarze wspierania kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami

  • Określania skuteczności działań i ich optymalizacja

Z dużym przekonaniem rekomenduję szkolenie „Efektywna Komunikacja Wewnętrzna”, bo to jedno z niewielu szkoleń na rynku, podczas, którego uczestnicy uczą się rozwiązywać realne problemy.  Poprzez wczuwanie się w sposób myślenia i potrzeby członków zespołu – od zarządu przez kadrę menedżerską, przez sprzedaż i obsługę klienta po szeregowych pracowników, uczymy się wzajemnego zrozumienia i rozwiązywania wielu konfliktów, które pojawiają się na co dzień. Niezmiernie cenne były również inspiracje i pomysły – iComms jest na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i trendami. Ponadto przyjazna atmosfera szkolenia sprzyja też szczerej wymianie doświadczeń.

Magdalena Łukasiuk, PR manager, 180 heartbeats + Jung v Matt

Techniki facylitacji przydają się w codziennej pracy marketingowca i PRowca. Samo szkolenie z technik facylitacji bardzo mocno odbiega od tradycyjnej formy szkoleniowej. To głównie praktyka, integracja z grupą, kreacja pomysłów, dzielnie się wiedzą. A najpiękniejsze było to, że już od dawna tak dobrze się nie bawiłam na szkoleniu. Ponieważ tym właśnie było to spotkanie – nauką poprzez zabawę różnorodnością technik.

Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR manager, rzecznik prasowy, Raben Polska

Szkolenie „Angażowanie i wspieranie menadżerów w spójnej komunikacji wewnętrznej” z iComms było dla mnie znakomitą okazją do „oswojenia” tego obszaru i pozyskania umiejętności tworzenia klimatu wspierającego komunikację wewnętrzną w organizacji. Polecam je nie tylko specjalistom ds. PR czy HR’owcom, ale również, a może przede wszystkim Menadżerom i Liderom, którzy w ten sposób mogą odblokować pełnię potencjału swoich zespołów, również w ramach sektora MŚP.

Przemysław Rakoczy, dyrektor działu handlowego

Tego typu warsztat („Wykorzystaj potencjał facylitacji w biznesie”) powinien być polecany wszystkim zarządzającym zespołami, podpowiada proste rozwiązania, które wykorzystywać można w codziennej pracy. Generalnie nasze spotkanie pomogło mi wziąć głęboki oddech i popatrzeć na pewne sprawy z dystansu – co rzadko się zdarza na takich ogólnorozwojowych szkoleniach w tak interdyscyplinarnym gronie. Bardzo dziękuję i do zobaczenia!

Uczestnik szkolenia, z ankiety po szkoleniu

W lutym 2018 uczestniczyłam w szkoleniu „Angażowanie i wspieranie menadżerów w spójnej komunikacji wewnętrznej” i z pełnym przekonaniem i entuzjazmem polecam je wszystkim, którzy odpowiadają za komunikację wewnętrzną w firmie lub – z uwagi na swoją rolę w organizacji – mają wpływ na jej kształtowanie.
Szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej nie należą do częstych, a tak dobre, kierowane do praktyków z pewnym doświadczeniem, to prawdziwa rzadkość. Całość jest prowadzona w komfortowych warunkach: w atmosferze otwartości na różne opinie, szacunku, z uwagą i dbałością o każdego uczestnika.

Anna Czajkowska, brand reputation director, Publicis Media Polska

Opis szkolenia

Uczestnicy tego 2-dniowego warsztatu wzmocnią swoje kompetencje w zakresie budowania efektywnych strategii komunikacji, określania grup odbiorców oraz dopasowywania komunikacji do potrzeb organizacji i oczekiwań pracowników. Dzięki praktycznym warsztatom będą także potrafili  przygotować skuteczne komunikaty wewnętrzne oraz poznają zasady tworzenia komunikacji w organizacji w procesie zmian.

Warsztat będzie również okazją do poznania najnowszych narzędzi wspierających badanie i audyty działań komunikacyjnych, dzięki którym uczestnicy będą potrafili optymalizować zaplanowane działania.

Program szkolenia

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Aktywne słuchanie

  • Strategie komunikacji

  • Identyfikacja i analiza grup odbiorców

  • Charakterystyka kanałów komunikacji (mail, intranet, spotkania, chaty, video blogi, etc.)

  • Identyfikacja osób współodpowiedzialnych za komunikację w firmie

  • Budowanie strategii komunikacji

  • Komunikacja kryzysowa

  • Budowanie kultury dialogu w organizacji

  • Przeciwdziałanie szumom informacyjnym

  • Komunikacja multikanałowa

  • Ambasadorzy komunikacji – budowanie międzydziałowego zespołu wspierającego komunikację wewnętrzną

  • Wspieranie liderów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych

  • Narzędzia wspierające komunikację liderską

  • Planowanie i prowadzenie efektywnych spotkań

  • Zasady projektowania i redagowania komunikatów

  • Warsztat umiejętności pisania tekstów

  • Video w komunikacji wewnętrznej

  • Komunikacja wizualna

  • Podstawowe mierniki skuteczności komunikacji

  • Audyt komunikacji i optymalizacja działań

  • Narzędzia badające efektywność komunikacji wewnętrznej

  • Prezentacja wyników i poprawa jakości komunikacji liderskiej

Efektywna komunikacja wewnętrzna

SZKOLENIE OTWARTE

Terminy:

Warszawa, 27-28 września 2018,
miejsce szkolenia: iview Meetings, ul. Mazowiecka 9, Warszawa

Gdańsk,  7-8 listopada 2018
miejsce szkolenia: informacja wkrótce

Poznań, 29-30 listopada 2018
miejsce szkolenia: informacja wkrótce

Kraków, 13-14 grudnia 2018
miejsce szkolenia: informacja wkrótce

Cena: 1 590 zł

Cena netto za 2 dni szkolenia

Rabat 10% dla drugiego uczestnika
Rabat 15% dla trzeciego i każdego kolejnego uczestnika

Cena szkolenia zawiera:

  • 2 dni szkolenia

  • Lunch i przerwy kawowe

  • Materiały szkoleniowe

  • Szablony, wzory planów i innych materiałów prezentowanych podczas szkolenia

  • Monitoring wdrożenia umiejętności

  • 3-miesięczny e-mentoring po szkoleniu

Zapisz się na to szkolenie!

Trener prowadzący

Adriana Borucka
Adriana Boruckaekspert ds. Komunikacji, trener biznesu, facylitator
Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Ma ponad 12-letnie doświadczenie w komunikacji wewnętrznej, które zdobywała zarówno po stronie firm krajowych jak i międzynarodowych z branży FMCG, motoryzacyjnych, farmaceutycznych, produkcyjnych jak i agencji PR.

Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów dla kadry menadżerskiej z obszaru poprawy kompetencji komunikacyjnych i budowania marki lidera, szkoleń dla osób odpowiadających za komunikację wewnętrzną oraz spotkań opartych o facylitację. Zajmuje się również doradztwem w obszarze komunikacji wewnętrznej, komunikacji liderskiej oraz wspiera organizacje będące w procesie zmian organizacyjnych. Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

2018-09-13T09:09:34+00:00